Sasse
Trådstartare
Jag funderar på vad det finns för jobb som skulle kunna passa mig. Hittills har jag arbetat på kontor, till främsta del med stillasittande arbetsuppgifter som att göra utskrifter. Det har fungerat bra i alla år, men min rygg vill inte mer. Eftersom det är en ganska stor del av mitt arbete idag, känner jag att jag behöver se mig om efter något annat.
Jobb som kräver tunga lyft eller på annat sätt kan vara mycket slitsamt går bort av samma anledning som ovan, men i övrigt är jag rätt öppen. Det jag vill ha är ett relativt rörligt jobb, där det även ska vara rätt lätt att få jobb. Ensamt eller socialt spelar mindre roll. Har inget emot att studera, men dessvärre går alla utbildningar som kräver mer än Matte B bort...
Tar tacksamt emot alla tips jag kan få.
Jobb som kräver tunga lyft eller på annat sätt kan vara mycket slitsamt går bort av samma anledning som ovan, men i övrigt är jag rätt öppen. Det jag vill ha är ett relativt rörligt jobb, där det även ska vara rätt lätt att få jobb. Ensamt eller socialt spelar mindre roll. Har inget emot att studera, men dessvärre går alla utbildningar som kräver mer än Matte B bort...
Tar tacksamt emot alla tips jag kan få.