måste som nummer 1 måste jag bara fråga hur i hela friden kan du någonsin tro och lita på att den man du nu i kär i inte kommer göra likadant mot dig som han nu gjort med sin fru, dvs inledda ett nytt förhållande med en annan trots förhållandet med dig. Han säger ju själv att han 30 åriga förhållande fortfarande va bra när ni träffades.... I min värld hade han, om han var hederligt, bett dig vänta så han skulle avsluta sitt förhållande innan han testade om det funkade med dig eller ville han bara avsluta sitt tidigare förhållande om det verkligen visade sig att gräset kanske va grönare på andra sidan?!
När jag nu vräkt ur mig den opassande kommentaren återgårjag till ämnet.
Ja självklart hoppas frun på att resan ska leda till nått mer, hon lär fortfarande vara i chock och älskar säkert sin man oavsett vad hon säger högt. Skulle inte du hoppas på att mannen " skulle återfå sitt vett" om det var dig han gjorde så mot efter 30 år?
Men i slutänden spelar det ingen roll, jag håller med de som säger att det är fegt gjort av din man att söka efter din tillåtelse att åka även om ni självklart måste diskuterat det oavsett. Men älskar han dig så spelar det faktiskt ingen roll om han far men förstår att det kommer vara extremt jobbigt för dig. Men tänk att om ni inte överlever i tre veckor med prövningar hur ska ni då klara framtiden?!
Lycka till med allt