Yoga kan vara så mycket. Från väldigt ansträngande rörelser så man blir svettig till väldigt stilla och mjukt.... :) Det blir säkert bra med det du har!

Man står en hel del upp och ner i yoga (se downward dog) så det kan vara skönt med en topp som inte glider över huvudet. Eller om man peta ner tröjan i byxlinningen.

Får se hur mycket upp och ner det blir, har en hand som krånglar och just nu kan jag nog inte ens stå på knogen med den handen, att stå på handflatan går inte alls pga en trolig chipfraktur i en fingerled.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Ja, ingen har väl missat att Naturskyddsföreningen kommit med den rekommendationen...
15 16 17
Svar
326
· Visningar
9 344
Senast: Enya
·
Skola & Jobb Ni vet när man hela tiden får höra att ”du är så stark” och hela kroppen och själen skriker ”jag orkar inte mer”. Hela livet har jag...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
14 537
Senast: malumbub
·
Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
784
Senast: miumiu
·
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 418
Senast: Thaliaste
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar