www.getripped.net? Virus?

W

Winci

www.getripped.net? Virus?

Jag får konstant upp en ruta som det står att jag skall ladda ner ett virus program därifrån. Och eftersom min dator defenitivt inte fungerar som den ska så gjorde jag detta. Programet säger att jo visst har du virus vill du ta bort dem så måste du regga dig för 300 pix. HUr får jag bort det? :confused:
 
Re: www.getripped.net? Virus?

prova o gå in på startmenyn och sedan inställningar o kontrollpanelen. efter det väljer du läggtill ta bort program och leta upp det o ta bort det om det är programet du vill ha bort.
 
Re: www.getripped.net? Virus?

Alltså problemet var innan jag får upp en ruta där det står att jag ska ladda ner från den sidan. Det kom innan jag hade laddat hem det :( Men jag vet inte varför det kommer upp överhuvudtaget :confused:
 
Re: www.getripped.net? Virus?

Jag skulle tro att du har en spyware på din dator. Förmodligen är det samma företag som gjort spywaren som nu kräver att du ska betala för att ta bort den åt dig... :smirk:

Ad-aware och Spybot är två gratis Spyware-rensare som man kan ladda hem från nätet. Sök efter dem på google.com, så hittar du nog!
 
Re: www.getripped.net? Virus?

OK. Du har firefox öppen. Under Tools hittar du Options. Klicka på Options och du får upp en ruta med en del ikoner i vänsterkanten. En av dem heter Privacy. Klicka på denna. Till höger ser du nu en del knappar som det står Clear på. klicka på den som står framför Cookies. Klart!
 
Re: www.getripped.net? Virus?

jag kommer inte in på det överhuvudtaget :( Min Miranda lade ner i samband med detta :(. Jag har tagit bort den och installerat på nytt men det hjälper inte :(
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
27
· Visningar
3 141
Senast: Hazel
·
  • Låst
Relationer Gammal användare, men nytt konto, mest på grund av att jag... vet inte, men nästan skäms över mina egna tankar? Jag vet att det finns...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
23 007
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
7 381
Senast: Calmiche
·
Kropp & Själ Stopp och belägg. Självmord är inte fegt, det är ett hemskt oönskat utfall av svår sjukdom. Inlagt av moderatorn:
4 5 6
Svar
115
· Visningar
9 132
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Senil häst?
  • Ridskoleryttare
  • Ordspråk

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp