WSPA - seriösa?

Milene

Trådstartare
Planerar att skänka pengar till WSPA istället för att köpa julklappar i år. Nån som har erfarenhet av dom och vet om de är seriösa och att pengarna verkligen kommer till användning?

De är ju anslutna till 90-konto och Giva Sverige, och mer koll än så på att det går rätt till kan man nog inte få på organiserat sätt. Om sen pengarna går till den typen av projekt du vill, det får du nog gå på deras egen info om.

De är ju anslutna till 90-konto och Giva Sverige, och mer koll än så på att det går rätt till kan man nog inte få på organiserat sätt. Om sen pengarna går till den typen av projekt du vill, det får du nog gå på deras egen info om.
Ja det får man ju ta som en garanti för att det är ok. Jag hade inte sett det, så tack!!! :up:

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Jag funderar på att skänka pengar till vår lokala ridskola, där mitt barn rider, som en slags "julklapp". Är det okomplicerat att göra...
Svar
9
· Visningar
992
Senast: MiaMia
·
Juridik & Ekonomi Finns det någon som har kännedom om butiken Astro och kan säga om det är ett tryggt ställe att näthandla. Skyttebutik med bl.a...
Svar
9
· Visningar
589
Senast: MiaMia
·
Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
4 280
Senast: Squie
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 170
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar