WRAS-märken!

R

reykurboy

Det finns ju dessa westernridningsmärken för wras, brons, siler och guld.
På guldmärket ingår 2 stycken galoppombyten, nu undrar jag om dessa måste vara "rena" byten eller om det går med förenklade?? För att få godkännt alltså...

Tacksam för svar! :):bow:

Sv: WRAS-märken!

Det finns ju dessa westernridningsmärken för wras, brons, siler och guld.
På guldmärket ingår 2 stycken galoppombyten, nu undrar jag om dessa måste vara "rena" byten eller om det går med förenklade?? För att få godkännt alltså...

Tacksam för svar! :):bow:

Hej!

Dessa ska vara rena!
Annars så skulle ju vem som helst kunna ta ridmärket!
Det är bara att träna träna:idea:

//Carro

Sv: WRAS-märken!

Ok... Det ska nog inte vara några problem att få dem rena, jag undrade mer generellt....

Tänkte att det kanske var ok med förenklade iom att det är ok med det på tävling... :idea:

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 243
Senast: lizzie
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 748
Samhälle Jag har valt att vara anonym på grund av, vad jag tycker, uppenbara anledningar. Jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva det som har...
2
Svar
39
· Visningar
7 254
Senast: mars
·
Ekonomi & Juridik Försöker läsa mig upp och tycker sånt här är kul och interessant, men känns klokt att bolla lite med andra som har mera erfarenhet i...
2
Svar
35
· Visningar
3 500
Senast: ameo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar