DeadSerious

Trådstartare
Hur fungerar Wrapp egentligen?

Har precis "gått med" och känner mig smått förvirrad. Presentkort är ju kul! Men hur får man själv presentkort? Är det bara av vänner som skickar till än (förutom dom där välkommen-grejerna man får nu i början)? Får man ut något själv av att skicka presentkort till vänner?

När/hur/varför skickar ni presentkort till någon och när/hur/varför skickar folk presentkort till dig? :p Är det samma presentkort som finns att välja på hela tiden eller dyker det upp nytt?

Berätta gärna typ allt, jag känner mig lite bortkommen men tycker det verkar roligt! Haha.

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på... 50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
34 065
Övr. Barn Det blir kanske ett brandtal det här, vi får se. Dottern har börjat på gymnastik. Eller mer korrekt - lek i gymnastiksal för småbarn...
Svar
18
· Visningar
1 775
Hästmänniskan Har ju haft lite otur i olika lägen med hur vissa människor beter sig i stallet, och är nog blivit lite ärrad av det (inten nuvarande... 6 7 8
Svar
145
· Visningar
12 167
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret... 23 24 25
Svar
482
· Visningar
18 367
Senast: Barbabelle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka