Ja! Vad kul, vi behöver alltid bli fler
Jag skickar PM ikväll!
Jag är oxå intresserad
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja! Vad kul, vi behöver alltid bli fler
Jag skickar PM ikväll!
Åh va kul att fler och fler i Göteborgstrakten börjar fastna för WE! Målet är att komma ut på tävlingar nu nästa år så hoppas vi ses där!
Jag var anmäld till en i göteborg i oktober som blev inställd , hoppas det blir lite fler tävlingar runt Göteborg nästa år.
Va kul!!Det är planen! Just nu finns det tre tävlingar i planeringsstadie i distriktet, plus några P&R
Finns en fbgrupp, we love working equitation, eller något liknandeHalloj!
Vad har ni varit på för nivå rid- och tävlingsmässigt när ni börjat med WE? Och vad har hästen varit på för nivå?
Jag har en fyraårig frieser/PRE som jag mest leker lite med, sneddar över bommar, öppna grindar ute på uteritter osv. Kom över WE för bara några månader sedan och vill testa testa testa NUUUU! Bor i Kalmar. Finns det några som håller på med WE häromkring? Eller någon fb-grupp eller liknande? Alla tips mottages tacksamt!
Halloj!
Vad har ni varit på för nivå rid- och tävlingsmässigt när ni börjat med WE? Och vad har hästen varit på för nivå?
Jag har en fyraårig frieser/PRE som jag mest leker lite med, sneddar över bommar, öppna grindar ute på uteritter osv. Kom över WE för bara några månader sedan och vill testa testa testa NUUUU! Bor i Kalmar. Finns det några som håller på med WE häromkring? Eller någon fb-grupp eller liknande? Alla tips mottages tacksamt!
Precis som @Snel_Hest säger funkar det helt oberoende nivå, jag brukar säga att du ska kunna styra i skritt. Småland är som sagt mycket aktiva, men även i Blekinge finns det en del verksamhet.Halloj!
@Snel_Hest om ni i Småland vill haka på denna lista
Sorry! Men det ju vara aktuellt ändå antar jagTack för tipset! Jag tillhör Gbg/Bohus, inte Småland
Här sitter jag o kollar på en WE-tråd för jag vill att Lassehästen och jag ska hitta på något annorlunda och vem hittar jag här om inte @fio ! Väldans otippat tycker jag
Vi vill också åka på WEträning. Var och för vem har du tränat?
Och @Snel_Hest , var i GBG/Bohus finns ni?
MVH nyfiken Krumelur
Här sitter jag o kollar på en WE-tråd för jag vill att Lassehästen och jag ska hitta på något annorlunda och vem hittar jag här om inte @fio ! Väldans otippat tycker jag
Vi vill också åka på WEträning. Var och för vem har du tränat?
Och @Snel_Hest , var i GBG/Bohus finns ni?
MVH nyfiken Krumelur
Var har du tänkt träna WE då @fio ?
Eller kommer vi träffas i Kärna?