H

Henchen

Jag råkade trycka nånstans när jag letade på raden längst upp, och då försvann den raden där man väljer teceknsnitt och sånt, och nåt annat konstigt kom upp istället, vart ska jag trycka för att få tillbaka teckensnittssaken?

:bow: :bow:

Sv: word

Alternativt, om du råkade trycka på ikonen med ett papper med ett förstoringsglas på så trycker du på en knapp i verktygsfältet som dykt upp och som det står "stäng" på så kommer du tillbaka.

Har du bara råkat göra dig av med verktygsfälten får du tillbaka dem genom att gå in på visa -> verktygsfält och bockar för åtminstone "standard" och "formatering"...

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 232
Senast: lizzie
·
Fritid Kommer landa på Gardermoen ett par dagar innan midsommar och är ledig till efter midsommar, så funderar på att stanna kvar i Norge 2-3...
Svar
11
· Visningar
584
Senast: Fideli
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag tycker att jag ofta ser mina egna gamla dagbokstrådar under rubriken "Liknande trådar" under senaste inlägget i en tråd. Det gör mig...
Svar
0
· Visningar
479
Senast: cassiopeja
·
Skola & Jobb Ni vet när man hela tiden får höra att ”du är så stark” och hela kroppen och själen skriker ”jag orkar inte mer”. Hela livet har jag...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
14 538
Senast: malumbub
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• DIY hästvård