Window Media Player

Enya

Trådstartare
När jag startar windows media player så måste jag starta upp den till varje låt, går inte att välja ett album som den ska spela upp alla låtarna i. När jag klickat på en låt så kommer det upp en ruta om vilket program jag vill använda, så jag väljer att jag ska använda window media player och kryssar i rutan om att det ska väljas samma alltid, men ändå komemr samma ruta upop alltid och jag kan inte spela ett helt album.....

Hur löser jag detta?
 
Sv: Window Media Player

Hmm skumt.

Kan vara så att ett annat program har haft de filtypen som förval men som inte finns längre.

Att göra som du gör ska fungera.

Ett annat sätt är att installera om windows media player eller uppgradera om du vill ha just det programmet som ska spela dina filer.
 
Sv: Window Media Player

Visst är det!

Hur installerar man om det programmet?
 
Sv: Window Media Player

Tja antingen kan du se via windows update om det finns en nyare version att installera eller gå till microsoft hemsida www.microsoft.se och ladda ner den där.
 
Sv: Window Media Player

Verktyg|Alternativ... på fliken Filtyper och bocka för de format du vill köra genom MediaPlayer. Stäng av programmet, så att den verkligen sparar inställningen och starta igen.
 
Sv: Window Media Player

meodeo skrev:
Verktyg|Alternativ... på fliken Filtyper och bocka för de format du vill köra genom MediaPlayer. Stäng av programmet, så att den verkligen sparar inställningen och starta igen.
Allt är ifyllt och den spelar verkligne allt också men jag måste starta varje låt i alla fall.
När man trycker på "spela upp alla" så händer inget mer än att det låter en ton " tjonk" och sedan är det inget.
 

Liknande trådar

Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 224
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
17 102
Senast: Barbabelle
·
Samhälle Jag blir så förtvivlad att ingenting händer. Parisavtalet 1.5 temperaturökning är helt orealistiskt. Fler och fler länder producerar mer...
3 4 5
Svar
96
· Visningar
4 748
  • Låst
Relationer Gammal användare, men nytt konto, mest på grund av att jag... vet inte, men nästan skäms över mina egna tankar? Jag vet att det finns...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
23 135
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp