MissFideli
Trådstartare
Jag har märkt att Willys inte säljer Loka Crush jordgubb. Dom har de andra smakerna (åtminstone hallon, päron och apelsin) men av nån anledning inte jordgubb. Kan nån förklara varför? Nyfiken
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tycker det är så på alla affärer, det varierar vad de har och inte
Ja, det kan säkert någon förklara. På Wiilys.Jag har märkt att Willys inte säljer Loka Crush jordgubb. Dom har de andra smakerna (åtminstone hallon, päron och apelsin) men av nån anledning inte jordgubb. Kan nån förklara varför? Nyfiken
Ja, det kan säkert någon förklara. På Wiilys.
Jag har märkt att Willys inte säljer Loka Crush jordgubb. Dom har de andra smakerna (åtminstone hallon, päron och apelsin) men av nån anledning inte jordgubb. Kan nån förklara varför? Nyfiken
Nejnej, det kan säkert någon förklara. På Axfood...Ja, det kan säkert någon förklara. På Wiilys.
Samma här i Skövde. Willys har bara hallon, apelsin och päron.Har du kollat upp att det är så på alla Willys? Eller är det bara någon enstaka du besökt som inte har det?
Har du kollat upp att det är så på alla Willys? Eller är det bara någon enstaka du besökt som inte har det?
Samma här i Skövde. Willys har bara hallon, apelsin och päron.
Jag har bara varit på 2. Men u olika stadsdelar och flera gånger.
Alltså vad ÄR crush?
Ja fast just crush? Loka gör ju redan vatten med smaker.Smaksatt vatten. Tror jag
Alltså vad ÄR crush?
Enligt Lokas hemsida är Loka Crush "en söt och uppfriskande kolsyrad fruktdryck med fruktjuice"Alltså vad ÄR crush?
Ja fast just crush? Loka gör ju redan vatten med smaker.