Whiteboardpenna som inte går att sudda ut!

Hagens_Zorba

Trådstartare
Har lyckats skriva på min whiteboardtavla med en dum penna som jag trodde var whiteboardpenna, men det är nån permanentpenna.
Hur fan får man bort det!? Nån som vet?

Sv: Whiteboardpenna som inte går att sudda ut!

hitta en riktig whiteboardpenna och klottra över det, sedan brukar det gå att sudda ut. Men det kanske har gått för lång tid nu.

Diskmedel?

Ta pennan du skrev med och "skriv över" texten du vill ta bort och gnugga med en trasa/bit papper. Lösningsmedlet i pennan löser nämligen även den gamla, torkade texten :idea:

Har lyckats skriva på min whiteboardtavla med en dum penna som jag trodde var whiteboardpenna, men det är nån permanentpenna.
Hur fan får man bort det!? Nån som vet?
Låter konstigt, men Isbalsam funkar kanonbra!

Förmodligen för att det innehåller sprit som löser skriften.:idea:

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
638
Senast: cowgirl81
·
Kropp & Själ Jag känner mig lite dum men jag har inte riktigt koll på begreppen och undrar om bukeoraklet kan hjälpa mig? Som jag har förstått det är...
Svar
1
· Visningar
249
Senast: Luff
·
Gravid - 1år Jaha, där kom det. En läckande blöja. Bajs överallt. Hur får jag rent babyskyddet? Jag tror inte att själva tyget går att ta bort, jag...
Svar
12
· Visningar
793
Senast: sthu
·
Övr. Hund Hej! Jag måste bara få skriva av mig. Vid ett flertalet tillfällen när jag är ute och går med mina två Cane corsos så möter vi... 3 4 5
Svar
83
· Visningar
5 737
Senast: Nota
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka