Wfrk - Runstens gård!

Sv: Wfrk - Runstens gård!

dressyren var inte så mycket att avbilda :cry: det som gick så överraskande bra var just terrängen - stort tack :love:

Du har inga bilder från 100-klassen? På mig o min fux? Antar att du inte var kvar till sista debutanten o fotade? Blev ju sent :)

Har ingen aning om vem du är! Var nog inte på terrängen, men jag kanske har någon bild från dressyren. Jag kan kolla om du ger mig ditt startnummer. :)
Har dock förstått att du kommer till Runsten och tränar? Kommer du dit någon mer gång så kan du väll skicka ett PM så kan jag vandra mig ner på banan.
Jag bor nästan i stallet ändå. :D

Har ingen aning om vem du är! Var nog inte på terrängen, men jag kanske har någon bild från dressyren. Jag kan kolla om du ger mig ditt startnummer. :)
Har dock förstått att du kommer till Runsten och tränar? Kommer du dit någon mer gång så kan du väll skicka ett PM så kan jag vandra mig ner på banan.
Jag bor nästan i stallet ändå. :D

Jag tränar en del på Runsten, men nu blir det nog ingen träning där på ngn månad. Va gulligt av dig om du gillar o fota o vill göra det. Min mamma är nämligen inget proffs på det där direkt..

hmm. startnummer i den klassen var 224. En fux med bläs. Sen red jag sista debutanten med startnummer 371.

*kl*

Orättvist väder!! Här har ni glidit runt i solsken medans jag har spenderat två dagar på trossnäs i varierande grader av regn :mad:

:angel:

Moa: Grattis! Fan va kul att hästarna är igång och så fina :)

Grattis till alla som haft en bra tävling på Runsten!

Men även grattis till _underbarn_, verkar ju som Trossnäs i varierande väder var bra för dig!:D

Haha älskar 8888's dotters fightingface över runstenshindret!!! :love:

Men hur var det nu med nya TR-reglerna angående ludd på tränset. R hade nog inte koll på det :angel:

Ha ha ha jag skall reta honom för det på fejjan :devil:

Grattis Moa !!!

*kl*

Orättvist väder!! Här har ni glidit runt i solsken medans jag har spenderat två dagar på trossnäs i varierande grader av regn :mad:

:angel:

Moa: Grattis! Fan va kul att hästarna är igång och så fina :)

Nåja vi som var i Gärds hade det inte bättre :angel:

Vilken koll du har, tack så mycket :o

Måste säga att hästen var väldigt styrbar och lydig i hoppningen, månne det ha berott på att banan var typ 3 dm djup gräsgegga? Tror inte att det gick så fort för någon i hoppningen... :angel:

kl

Har väldigt bråttom men ville bara säga ett stort tack till er alla! :bow:
Grattis till fina ritter och placeringar!!

Liknande trådar

Fälttävlan Hejsan! Min häst är 18 i år och ska gå debutant den här säsongen. Han har under sina glansdagar gått MVS A fälttävlan som det hette på...
Svar
6
· Visningar
1 067
Senast: Novali01
·
Hästvård Inköpt i nov -07. Fd galoppör, löpt flitigt i många år (sprungit in en halv miljon). Ingen skadehistorik jag känner till, förutom fula...
2
Svar
23
· Visningar
4 882
V
Fälttävlan Nu är en helg fylld med fälttävlan över och jag tänkte berätta för er hur min helg med Fälttävlans-SM i lag för ponnier såg ut. Eftersom...
Svar
19
· Visningar
2 627
Senast: eapige
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken försäkring?
  • Valp 2025
  • Inkorsningsmetod