Wfrk - Runstens gård!

Sv: Wfrk - Runstens gård!

samma här startar 14.25 näst sist så det blir inte häller en lång dag för oss. dock är jag nervös så jag redan nu har ont i magen.:d våran första någon sin både för mig och pollen.
måste fråga er erfarna om veterinär besiktningen, hur går det till ?? och när ska jag infinna mig där?

Vetbesiktningen är som på en vanlig hopptävling. Visa upp - spring lite - klart :). Du ska ha besiktigat före banhoppningen. Fast smidigt att ha det gjort innan dressyren.

Tror att vetten kanske flyttar ut till terrängbanan när det sätter igång där. I så fall bör man ha besiktigat före kl 13.

Jag startar oxå näst sist i min klass, vilken dröm! :laugh:
Du veterinärbesiktigar innan dressyren, veterinären verkar inte ha några speciella tider.

*KL*

Jag fick iaf en starttid som medger en något sånär normal morgon, men dessvärre måste jag ta mig till Runsten på fredagen för att hinna gå terrängbanan. Banvisningen är precis när jag rider.

Aldrig får man vara helt nöjd :D;)

Ska bli jätteroligt - men jag är redan nervös - ser ni ett asplöv irra omkring på lördag så är det jag!

//C:)

*KL*

Jag fick iaf en starttid som medger en något sånär normal morgon, men dessvärre måste jag ta mig till Runsten på fredagen för att hinna gå terrängbanan. Banvisningen är precis när jag rider.

Aldrig får man vara helt nöjd :D;)

Ska bli jätteroligt - men jag är redan nervös - ser ni ett asplöv irra omkring på lördag så är det jag!

//C:)

Men du måste ju inte gå på banvisningen, du kan ju gå banan närsomhelst efter den :) :idea:

Jag gjorde ett snabbt överslag och insåg att jag allra senast måste åka hemifrån 4.00...

Däremot verkar dom missat lite på tiderna. Maria rider halv ett i debutanten och terrängen för * startar ett. Jag får det också tajt men det löser sig säkert.

Jag gjorde ett snabbt överslag och insåg att jag allra senast måste åka hemifrån 4.00...

vad gör man inte för den ädla konsten ;)

Jag vet.. men med min orutin så bör jag nog gå den på visningen först iaf - hade gärna gått tillsammans med någon "gammal räv" (Mollgan eller Murray t e x ;)), men kan ju inte luta mig på att de kan den tid jag kan...

Så det blir att åka iväg till Runsten o promenera runt... :)

jag ska också åka dit på fredagen då jag som sagt startar senare och skulle vilja gå banan med någon.:D men men så får det bli.

Jag vet.. men med min orutin så bör jag nog gå den på visningen först iaf - hade gärna gått tillsammans med någon "gammal räv" (Mollgan eller Murray t e x ;)), men kan ju inte luta mig på att de kan den tid jag kan...

Så det blir att åka iväg till Runsten o promenera runt... :)

Nån finns det nog som har tid för bangång :) Men kan ju vara skönt att ha sett banan redan på fredagen oxå!

Japp, det ska bli jättekul :bump: o väderprognosen ser faktiskt bättre ut nu ikväll än igår - varmt o sol :laugh:
Känns härligt OK efter gårdagens träning - alla såg sååå fina ut!
Ska försöka lägga ut lite filmsnuttar från gårdagens träning ikväll om allt funkar som det ska :grin:

Min sadel kommer att vara med och tävla! :idea: Jag själv kommer inte att vara med, det vore ett skämt. :p
Men jag var ute på banan idag och testade några hinder med min häst. Vattenhindret är lika underbart som vanligt. :banana:

Liknande trådar

Fälttävlan Hejsan! Min häst är 18 i år och ska gå debutant den här säsongen. Han har under sina glansdagar gått MVS A fälttävlan som det hette på...
Svar
6
· Visningar
1 067
Senast: Novali01
·
Hästvård Inköpt i nov -07. Fd galoppör, löpt flitigt i många år (sprungit in en halv miljon). Ingen skadehistorik jag känner till, förutom fula...
2
Svar
23
· Visningar
4 882
V
Fälttävlan Nu är en helg fylld med fälttävlan över och jag tänkte berätta för er hur min helg med Fälttävlans-SM i lag för ponnier såg ut. Eftersom...
Svar
19
· Visningar
2 627
Senast: eapige
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka