Wfrk - Runstens gård!

Sv: Wfrk - Runstens gård!

Jag kommer gå banorna runt 10-11 om någon vill ha sällskap.

888: Vi syns :)

Får jag gå med dig? :D Startar 11.22 med min pålle så jag lär nog gå innan. Fick nyss reda på att jag ska rida två hästar. Min och den svarta. Jösses. Nu ska jag hålla reda på SEX banor. Jag som hoppar fel hinder i vanlig banhoppning...

:o:o

samma här. bara det inte blir för varmt jag och pollen är ju inte vana än.
hur hade ni tänkt att gör med broddar.
broddar ni enbart till terrängen eller hur gör ni?

samma här. bara det inte blir för varmt jag och pollen är ju inte vana än.
hur hade ni tänkt att gör med broddar.
broddar ni enbart till terrängen eller hur gör ni?

Broddar innan dressyren. Tycker nästan det är viktigare med broddar i hoppningen om den går på gräs då det brukar vara betydligt mer svängar. :)

Nu har dom ändrat och flyttat i klasserna så jag startar min pålle 11.15 och den svarta 12:53. Blir ju bra, dock rätt lång tid till terrängen på svarten eftersom han går i sista debutanten.
Idag skulle jag trimma dressyr för tränaren men jag försov mig :o Skyller på att jag jobbade kväll och kom hem från stallet ett. Fy mig. Jag som verkligen behöver den där träningen, nu blir det till att rida själv!

Jag broddar innan dressyren. Dels praktiskt att ha det gjort men också pga att dressyren går på gräs.

Jag har fått ny starttid (som många andra) o startar nu 12:34 istället, tror Maria o jag bytte tid, så att hon skulle hinna till terrängen. Går gärna banan med dig om det finns tid till det! Planerar att vara på plats vid 10:30.

(Du vet vem jag är, vi sågs senast på Runsten när jag provade ditt hack)

//C:)

Jag har fått ny starttid (som många andra) o startar nu 12:34 istället, tror Maria o jag bytte tid, så att hon skulle hinna till terrängen. Går gärna banan med dig om det finns tid till det! Planerar att vara på plats vid 10:30.

(Du vet vem jag är, vi sågs senast på Runsten när jag provade ditt hack)

//C:)

Rider du debutanten? Har du Cabben eller är jag ute o cyklar nu? Kan oxå hänga på och gå den med dig. :)

suck!!!
nu måste vi åka tidigt i alla fall då man måste ha besiktat innan kl tolv.
så det blir en jätte lång dag för oss och det känns inte allls bra då det ska bli jätte varmt..

suck!!!
nu måste vi åka tidigt i alla fall då man måste ha besiktat innan kl tolv.
så det blir en jätte lång dag för oss och det känns inte allls bra då det ska bli jätte varmt..

vet inte vilket som är bäst - starta 5.00 hemifrån eller att besiktiga före 12.00 :angel:
kanske inte heller någon överraskning eftersom terrängen börjar kl 13.00

Såg det i startlistan (att du ska rida den svarta). Har något hänt med M, eller "blev det bara så"?

Roligt att rida 2! :d

Jag har varit och gått lättklass banan med en stallkompis som ska rida och tittat på debutantbanan. Supermysiga banor med fina hinder. :)

Då är jag med på vem du är :)

(till Estivuz också) Ni får jättegärna göra mig sällskap! Jag kommer antagligen vara klar med Sigge strax innan 10 och då springa ut och gå debutanten för att hinna till banvisningen av * kl 10.30.

Då är jag med på vem du är :)

(till Estivuz också) Ni får jättegärna göra mig sällskap! Jag kommer antagligen vara klar med Sigge strax innan 10 och då springa ut och gå debutanten för att hinna till banvisningen av * kl 10.30.

Tja!
Dom har ändrat o fixat med starttiderna för mig så jag startar den svarta typ samtidigt som jag ska rida terrängen på Y. Mycket lustigt att dom ändrade det nu, var ju så bra innan. Men men. Jag fick godkänt att starta valfritt starnummer i terrängen på båda pållarna.

Så därför hinner jag inte med någon banvisning med dig Murray! :/ Men jag knatar 100-banan efter jag ridit första hästen.

Du är inte ute o cyklar, det är Cabben som sadlar om till FT häst. Med bravur får man väl säga ;)

Jamen dåså, du har ju vart med o tränat med mig massa gången på senare tid. (För JJ på SW bla o sen utomhusträningar nu i maj)
O Cabben känner jag till sen tidigare, jobbade på Fornboda ;)

Såg det i startlistan (att du ska rida den svarta). Har något hänt med M, eller "blev det bara så"?

Roligt att rida 2! :d

Ja M trillade ju av i tisdags i enköping, svarten stannade/hoppade åt sidan på ett hinder och hon trillade av - landade på fötterna men snett med ena foten.. Spricka i fotknölen och utsträckta ledband. Så jag fick hoppa upp på svarten då o hoppa några språng. Så 5 språng har jag hoppat honom totalt (plus 3 pyyyttestockar igår). Men det går nog fint. :angel:

Dessutom ville M att han skulle gå nu på Runsten eftersom han vägrade ut sig där förra året på typ tredje hindret. O hon vill rida i Uppsala nästa helg..hmm. Hur det nu ska gå till med trasig fot.

Jag håller med! Grattis Murray!

Tog som sagt några bilder på dig och din underbara häst!

SignalRunsten_by_Tarjeis.jpg

SignalRunstenII_by_Tarjeis.jpg

SignalRunstenIII_by_Tarjeis.jpg

SignalRunstenIIII_by_Tarjeis.jpg

SignalRunstenV_by_Tarjeis.jpg

SignalDressyrIII_by_Tarjeis.jpg

SignalDressyr_by_Tarjeis.jpg

SignalDressyrII_by_Tarjeis.jpg

Liknande trådar

Fälttävlan Hejsan! Min häst är 18 i år och ska gå debutant den här säsongen. Han har under sina glansdagar gått MVS A fälttävlan som det hette på...
Svar
6
· Visningar
1 067
Senast: Novali01
·
Hästvård Inköpt i nov -07. Fd galoppör, löpt flitigt i många år (sprungit in en halv miljon). Ingen skadehistorik jag känner till, förutom fula...
2
Svar
23
· Visningar
4 882
V
Fälttävlan Nu är en helg fylld med fälttävlan över och jag tänkte berätta för er hur min helg med Fälttävlans-SM i lag för ponnier såg ut. Eftersom...
Svar
19
· Visningar
2 627
Senast: eapige
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken försäkring?
  • Valp 2025
  • Inkorsningsmetod