Wfrk - Runstens gård!

Estivuz

Trådstartare
Tycker det är på tiden att vi startar en tråd för Waxholms tävlingar på Runsten 15 maj oxå!
Vilka ska dit? Vilka klasser?

Jag ska tjuvträna lite imorgon, känns som det behövs, har bara hunnit med 1 träning hittils i år. Runsten är iofs en bana min häst brukar gå som tåget på. Men man vet aldrig med honom. . . Han hoppade glatt i lättklass/enstjärnigvattnet men inte den lilla pölen som var i debutanten.
Han känns iaf väldigt fräsch i nuläget och jag är så peppad!
Kommer rida 100 klassen.

Antar att Mollgan ska dit ;) Vilka mer?

Sv: Wfrk - Runstens gård!

Jag funderar på att göra årets start där men det känns lite torftigt eftersom det var där jag gjorde fjolårets och överväger därför att rida Uppl - Västmanland istället. Måste träna ett par gånger också när jag nu ska hinna det. :crazy:

Jag funderar på att göra årets start där men det känns lite torftigt eftersom det var där jag gjorde fjolårets och överväger därför att rida Uppl - Västmanland istället. Måste träna ett par gånger också när jag nu ska hinna det. :crazy:

Mäh! Jag prata minsann med mammsen din i lördags o hon sa att du inte skulle rida någon mer fälttävlan. Men så trevligt om du ska det ändå!
Lena B har träningar varje tisdag på olika banor häromkring. Men du har mycket på jobbet nu så då kan det ju bli svårt :( (Du får be mamma att inte berätta ALLT om dig ;)

Jag kommer :)!
Fast hästen inte gillar banan då man måste rida förbi framridningen där alla kompisarna är - mycket viktigare att vara med dom :mad:. Men man får ju inte ge sig - i år ska vi ta oss runt :D!

jippie!!
vi kommer oxå, (om allt går som det ska:angel:) så ska vi pröva vingarna i den * för första gången :)
lite läskigt är det ju förstås men positivt pirrigt spännande....

Jag kommer också, men det visste du ju redan. Den store kusen ska gå debutanten. Sigge är anmäld också men har inte riktigt bestämt mig ännu om han ska gå eller inte. Om inte annat måste jag tigga lite hos mamma så att hon kan köra en hästarna om båda ska gå. :angel:

Mäh! Jag prata minsann med mammsen din i lördags o hon sa att du inte skulle rida någon mer fälttävlan. Men så trevligt om du ska det ändå!
Lena B har träningar varje tisdag på olika banor häromkring. Men du har mycket på jobbet nu så då kan det ju bli svårt :( (Du får be mamma att inte berätta ALLT om dig ;)

Men herregud finns det ingen hejd på tanten?! :eek:

PS Hann du smaka min kaka?

Men herregud finns det ingen hejd på tanten?! :eek:

PS Hann du smaka min kaka?

Nej du! Ingen hejd alls, ;) Nu vet jag alla detaljer om ditt liv!

Vilken kaka hadedu bakat? Såg bara muffins. Själv håller jag igen. Har 10 kg att gå ner och nu börjar ft-säsongen = skärpning!!! :o

Oj nu blir det verkligen till att trimma dressyr känner jag. Ingen dålig konkurrens i 100-klassen.
Business x (?) Ingen aning vem som struttar runt på honom men han lär nog vara ett ganska säkert kort. O sen har vi ju PF o ett gäng andra bra dressyrisar. Usch nu blir jag mer nervös än när jag rider allsvenskan i dressyr!

Oj nu blir det verkligen till att trimma dressyr känner jag. Ingen dålig konkurrens i 100-klassen.
Business x (?) Ingen aning vem som struttar runt på honom men han lär nog vara ett ganska säkert kort. O sen har vi ju PF o ett gäng andra bra dressyrisar. Usch nu blir jag mer nervös än när jag rider allsvenskan i dressyr!

Business x gick 90-klassen i Mantorp, såg stabil och säker ut i terrängen som väntat!

Och vi ska vara med! :)

Vår 3:e start någonsin, så nervös som ett asplöv kommer jag att vara - som sig bör. ;) Behöver kanske inte säga att det är debutanten som gäller?

C&C skötte sig utmärkt på träningen igår, C löser alla uppgifter matte ger honom, ibland blir de tyvärr onödigt svåra uppgifter p g a mattes "hjälp"...

:)

Nej du! Ingen hejd alls, ;) Nu vet jag alla detaljer om ditt liv!

Vilken kaka hadedu bakat? Såg bara muffins. Själv håller jag igen. Har 10 kg att gå ner och nu börjar ft-säsongen = skärpning!!! :o
Vilket liv?? :crazy:

Min var den fantastiska med mandelmassebotten och wienernougat oppanpå. Jag tror iaf att den var fantastisk, själv fick jag ju inte smaka. :(

Knuffar upp tråden nu när startlistorna kommit!

Själv startar jag sent så dagen blir inte så lång dag (sköönt).

Liknande trådar

Fälttävlan Hejsan! Min häst är 18 i år och ska gå debutant den här säsongen. Han har under sina glansdagar gått MVS A fälttävlan som det hette på...
Svar
6
· Visningar
1 067
Senast: Novali01
·
Hästvård Inköpt i nov -07. Fd galoppör, löpt flitigt i många år (sprungit in en halv miljon). Ingen skadehistorik jag känner till, förutom fula...
2
Svar
23
· Visningar
4 882
V
Fälttävlan Nu är en helg fylld med fälttävlan över och jag tänkte berätta för er hur min helg med Fälttävlans-SM i lag för ponnier såg ut. Eftersom...
Svar
19
· Visningar
2 627
Senast: eapige
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken försäkring?
  • Valp 2025
  • Inkorsningsmetod