Nu är jag anmäld till de två första wras tävlingarna för i år. WRU i april OCH Sbywr i maj
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad kul att du också varit till tränare vad gör du får att hålla motivationen uppe? jag har största problemet att tiden inte räcker till... jag uppdaterar efter lördagen hur träningen gick. nervös...Har ridit för tränare idag! Senast var nog nån gång i höstas, så det var på tiden för oss
Vi tog det rätt lugnt, hästen är inte riktigt igång (inte jag heller heh), så det var mest böja och ställa lite.
Men det var kul! Nu ska jag bara bibehålla motivationen och rida så vi kommer i form
Ja det var skoj! Har bara ridit western i ca 4 år, och detta är min första egna häst, så jag känner mig fortfarande lite som en nybörjare när det kommer till att faktiskt rida och inte bara åka, som jag är rätt bra på att råka hamna iVad kul att du också varit till tränare vad gör du får att hålla motivationen uppe? jag har största problemet att tiden inte räcker till... jag uppdaterar efter lördagen hur träningen gick. nervös...
Nu har anmälan till chappen öppnat! Vilka ska dit? Till häst eller som åskådare?
Kanske åker dit och tittar en av dagarna, hade vart skoj!Nu har anmälan till chappen öppnat! Vilka ska dit? Till häst eller som åskådare?
Nu har anmälan till chappen öppnat! Vilka ska dit? Till häst eller som åskådare?
Har blivit en tradition att åka dit som åskådare. Enda tävlingen jag lyckas locka med hela familjen.
Drömmer också om att kunna/våga starta trailen någon gång.
Jag med! Kanske nästa år när vi är säkra på stång.
Nature trailen går dock med valfri betsling så det hade ju varit sååå kul! Men tror inte jag vågar än
Jaa jag tycker också nature trailen ser jätterolig ut! Men skulle nog aldrig våga tävla där haha Iofs så kanske det känns lättare när folk inte bara sitter på en läktare och glor ner på en?Jag med! Kanske nästa år när vi är säkra på stång.
Nature trailen går dock med valfri betsling så det hade ju varit sååå kul! Men tror inte jag vågar än
Planen är att vara där tors-sön som åskådare. Kolla tävlingarna, hänga med vänner, få litet tips och inspiration, shoppa litet, dricka litet öl. ☺Nu har anmälan till chappen öppnat! Vilka ska dit? Till häst eller som åskådare?
Planen är att vara där tors-sön som åskådare. Kolla tävlingarna, hänga med vänner, få litet tips och inspiration, shoppa litet, dricka litet öl. ☺
Kommer ev att åka som funktionär även i år, beror dock lite på hur det ser ut med jobb och annat den helgenNu har anmälan till chappen öppnat! Vilka ska dit? Till häst eller som åskådare?