westerngrejer i julklapp.

Gordon

Trådstartare
Fick ni något/några western grejer el hästgrejer i julklapp.
Jag fick biljetter till Jill Johnson de är de närmsta jag kan komma, och hur nära är de på en skala. Ja de återstår att se. God fortsättning.:p

Sv: westerngrejer i julklapp.

Här var det tunt med saker till hästarna överhuvudtaget...förutom mina julklappar jag köpt till hästarna :D.

Jag vill också gå på Jill Johnsson!

Avis så det förslår.:devil:

Ja :) Jag fick ett par showchaps som jag hade 'designat' o valt själv :love: och ett par nya snygga sporrar.

Jag fick biljetter till Jill Johnson de är de närmsta jag kan komma, och hur nära är de på en skala. Ja de återstår att se. God fortsättning.:p

Jepp, en jäääävligt fin tävlingsfilt :love::d

I födelsedagspresent (15/12) fick jag ett litet kuvert
där det stod att mamma och pappa ska betala mina
showchaps som jag snart ska beställa :D :bow:

Och i julklapp fick jag och syrran en hästtransport! :bow::bump::banana:

Ja fick ett asbra LÅNGT arbetsrep så jag kan jobba med longering me hästponken :) superbra för det gamla är lite väl kort för sånt.

Fick tyvärr inga western grejjer men en Jill Jonsson biljett hade varit kul ( är avundsjuk på dig). Men hästen fick sig en fin hopp sadel i stället. God fortsättning allihopa

Tjaaa.. jag fick min showsadel som ni flesta säkert redan sett.. eller aa, en del av en den.:angel:
Och sen fick jag lite nya showkläder från hobbyhorse som inte kommit än:love: Sen var det inte så mycket mer i westernväg (vilket förvånade mig för min prylgalna morsa ÄLSKAR att slösa pengar på, enligt mig, onödiga saker)

Men till min födelsedag den 12e februari tror jag nog att en ny transport eller buss kan skymta fram..*hoppas*:D

Jag fick 3 böcker om reining! Sambon har fattat vad jag vill! :banana:
En innehöll 101 tips till att "bli bra på reining", en med bara övningar och en om både det ena och det andra - hur man förbereder sig för show.
Så nån gång kanske ni får se oss där ute.. :angel:

Jag fick 3 böcker om reining! Sambon har fattat vad jag vill! :banana:
En innehöll 101 tips till att "bli bra på reining", en med bara övningar och en om både det ena och det andra - hur man förbereder sig för show.
Så nån gång kanske ni får se oss där ute.. :angel:

Åh, vad är det för böcker? Vem har skrivit dom!

Glömde säga att jag även fick peter ljunbergs träningsvideo av syrran!

Dom heter:

- Advanced western exercises, av Cherry Hill (ISBN: 978-1-58017-047-5). Den här har jag inte hunnit kika så mycket i än..

- 101 Reining tips, av Laren Sellers (ISBN: 978-1-59228-860-1)

- World Class Reining, skriven av Shawn Flarida och Craig Schmersal (ISBN: 978-0-911647-78-5). Den här är med färgbilder :banana: och förklarar ganska bra.
Dock är samtliga böcker på engelska, men eftersom den sistnämda har många fina och beskrivande bilder, förstår man de flesta termer trots allt. :idea:

Önskade mig en häst.. men rackarns det vart ingen..Tomten tyckte nog inte att jag varit snäll nog:o jaja fyller ju år snart så jag får fortsätta hoppas:angel::rofl:

Jag fick ett par showchaps av maken!

9c_1.JPG

Liknande trådar

Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 882
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
35 330
Senast: Snurrfian
·
Relationer Det gäller min bror. Varning för rörigt iinlägg Vi i familjen misstänker att han börjat droga eller har något annat "fuffens" för sig...
2 3
Svar
42
· Visningar
6 718
Senast: lil-sis
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok I oktober 2007 så kom en liten ljusbrun kille med fyra vita tassar hem till mig, fyra månader gammal! :love: Imorgon fyller samma kille...
Svar
6
· Visningar
2 974
Senast: Takire
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Photoshop hjälp
  • Tips i London
  • Valet i USA

Hund, Katt, Andra Djur