Western runt Mariestad ???

S

simpe

Hej

Nu är det dags för mig och Zorro att packa ihop och vi kommer att flytta till Lyrestad utanför Mariestad. Undrar dock om det finns några western ryttare runt där?? Vet ni några?

Sv: Western runt Mariestad ???

Välkommen till tassemarken!:D Visst finns det western ryttare här! Vi är faktiskt ganska många om jag får skryta lite:cool:

Jag finns i varje fall i världsmetropolen Götene.

/Lazy Lady:)

Välkommen till tassemarken!:D Visst finns det western ryttare här! Vi är faktiskt ganska många om jag får skryta lite:cool:

Jag finns i varje fall i världsmetropolen Götene.

/Lazy Lady:)

Kul att höra, vilken klubb är ni med i? Är det SWR eller? Har ni några träningar ihop?

Japp jag är med i SWR, vi är några som tränar ihop för A**i Ol**on (hemligt..) Och sedan brukar det vara kosseclinics på Cross Creek i Husaby.

Pm:a gärna om du är intresserad!

Liknande trådar

Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
8 914
  • Artikel Artikel
Hästnyheter På 18 dagar ska 15 ryttare rida Vänern runt, med start i Mariestad. Deltagarna kommer från olika delar av Sverige och är i blandade...
Svar
0
· Visningar
803
Senast: Gunnar
·
Utrustning Hej! Jag gör ibland repgrimmor på fritiden i hopp om att en dag kunna öppna och sälja hållbara grimmor av bra kvalitet. Har lagt massvis...
Svar
5
· Visningar
596
Senast: morgaine
·
Fritid Jag är egentligen en lantis. Gillar inte städer, har historiskt sett varit rätt ”kulturellt ointresserad” och känner mig jättebortkommen...
2
Svar
28
· Visningar
797
Senast: Kirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar