western ridning

T

tiara_s

Hej.
Jag har ridit i 16 år.. nyligen blivit delfodervärd, åt en häst som är inriden western. Har ridit islandshästar och vanlig skolridning. Men aldrig western.
Jag har fått handledning av ägaren, och kommer att kontakta närmaste western skola. Men jag skulle behöva lite teori.
Är det ngn som har info, känner till sidor, böcker?
Behöver all info jag kan få.

Hoppas på svar
mvh
tiara

Sv: western ridning

kolla på biblioteket, finns faktiskt en hel del! För nybörjar western är Rolf Carlsson toppen, han beskriver bra i sin bok hur man gör, Bob Mayhew (stavning:confused: ) har oxå en bra bok som även finns som film:)

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej på er! Jag är ny på detta forum och jag hoppas att jag postar i rätt del. Jag behöver ventilera och resonera lite med andra...
9 10 11
Svar
219
· Visningar
9 585
Senast: ako
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 782
Senast: Lavinia
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 690
Senast: Anonymisten
·
Hästmänniskan Behöver nog mest skriva av mig och ventilera mina tankar... Har tre hästar. En swb, 17 år som jag precis börjat rehaba efter en...
Svar
18
· Visningar
2 512
Senast: MimmiNO
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka