Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Haha nej det skulle jag nog faktiskt inte... :P Men om man får välja bort busig och mest envis, det måste ju finnas de som har lite mindre av den varan!
Helt vill jag inte välja bort det! Hur kul skulle det vara då Men lite mindre hade inte skadat. Letar medryttare till henne nu (då jag ska börja nytt jobb), men dem skrämmer hon bort på löpande band! :P
Då skulle det nog vara en annan ras... Hehe, ja de har ju en tendens att välja sina människor/ryttare med omsorg, så det är väl inte alltid helt enkelt att komma som ny medryttare
Hej ! Hoppar in här ! Är lycklig ägare till ett welsh cob sto sedan september 12. Har inte koll på ngt när det gäller cobbar då jag har halvblod annars men fick upp ögonen för vår pärla på blocket och va då fast ....
Försöker lägga in en bild på henne men det går inte ....
Äntligen så vågar jag visa mig här igen, efter att han har blivit friskförklarad av veterinär efter sex månaders vila. Nu ska vi bara sätta igång sakta, bygga muskler och få upp konditionen. Såhär söt var han idag innan första ridturen på ett halvår
finns bilden ifråga någonstans på internet eller bara i din dator?
Du måste ha bilden på interner för att den ska kunna länkas in.
Om det finns där högerklickar du bara och kopierar länkadressen i Egenskaper/Properties.
Sen när du gör ett inlägg här klickar du på den gula rutan med ett berg och en måne, och klistrar in länkadressen.
Plättlätt!
Nu börjar tiden rinna iväg och det närmar sig årets Hingstvisning! dvs det fd premiering.
Någon som ska dit och titta? Det blir i Ljungby i år, den 24 mars.
Vi har anmält vår treåring och det börjar bli lite pirrigt. Man kan inte göra mer än sitt bästa och jag vet att han är sund mellan öronen och inte skulle flippa ur under visning, men ändå. Nervöst!
Jag har för avsikt att åka och titta! Min är ju redan visad och "klar" så att säga, men alltid roligt att åka och kolla på hingstarna ändå! Vad kul att du ska visa en, hoppas det går bra! Vilken är det?
Iglatjärns Samson, 3 år e: Tyrrestrups Highlight - Derwen Quartz.
En egen uppfödning. Kanske inte den vassaste vi haft, men tillräckligt bra för att vi förhoppningsvis inte borde få skäms-poäng iallafall.
Hästmänniskan
Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande.
Bytte stall i augusti, till...
Hundavel & Ras Nej i Sverige är den inte vanlig, om den ens finns? (Medvetet)
Hade aldrig hört talas om den för jag kikade lite på ”utländsk agility”...