Welsh cob i stora lass!

Sv: Welsh cob i stora lass!

Haha nej det skulle jag nog faktiskt inte... :P Men om man får välja bort busig och mest envis, det måste ju finnas de som har lite mindre av den varan! ;)

Busig och envis är nog svårt att välja bort helt - åtminstone lite av varje får man nog räkna med... :laugh:

Helt vill jag inte välja bort det! Hur kul skulle det vara då ;) Men lite mindre hade inte skadat. Letar medryttare till henne nu (då jag ska börja nytt jobb), men dem skrämmer hon bort på löpande band! :P

Tittat på din sida och förälskat mig i flera hästar. Om Nisse inte åker får du gärna höra av dig :)

Då skulle det nog vara en annan ras... ;) Hehe, ja de har ju en tendens att välja sina människor/ryttare med omsorg, så det är väl inte alltid helt enkelt att komma som ny medryttare :rofl:

*kl*

En ny bild på Kingen :)

Kingen14.JPG

Jag antar att det skulle ganska mycket till om inte Nisse skulle åka till sin nya ägare, men jag kan sätta upp dig på kölistan om du vill ;)

En bild på "dressyr-Svartis" också :)
Svartis heter Taffechan Black Pearl och är ett sto f-09 som blir ca 160 cm.

Svartis1.JPG

377671_601160936564586_1896123286_n.jpg
11097_601161159897897_817067126_n.jpg

Min fina Maiden står och njuter av den efterlängtade solen!

Funderar på att ställa ut henne i sommar, någon som vet var, hur och när man kan ställa ut sin welsh cob?

Jag är helt nybörjare inom utställningar så alla tips motages tacksamt!:)

Hej ! Hoppar in här ! Är lycklig ägare till ett welsh cob sto sedan september 12. Har inte koll på ngt när det gäller cobbar då jag har halvblod annars men fick upp ögonen för vår pärla på blocket och va då fast ....
Försöker lägga in en bild på henne men det går inte ....

Äntligen så vågar jag visa mig här igen, efter att han har blivit friskförklarad av veterinär efter sex månaders vila. :) Nu ska vi bara sätta igång sakta, bygga muskler och få upp konditionen. Såhär söt var han idag innan första ridturen på ett halvår :D

finns bilden ifråga någonstans på internet eller bara i din dator?
Du måste ha bilden på interner för att den ska kunna länkas in.
Om det finns där högerklickar du bara och kopierar länkadressen i Egenskaper/Properties.
Sen när du gör ett inlägg här klickar du på den gula rutan med ett berg och en måne, och klistrar in länkadressen.
Plättlätt! :)

Nu börjar tiden rinna iväg och det närmar sig årets Hingstvisning! dvs det fd premiering.
Någon som ska dit och titta? Det blir i Ljungby i år, den 24 mars.
Vi har anmält vår treåring och det börjar bli lite pirrigt. Man kan inte göra mer än sitt bästa och jag vet att han är sund mellan öronen och inte skulle flippa ur under visning, men ändå. Nervöst! :crazy:

Jag har för avsikt att åka och titta! Min är ju redan visad och "klar" så att säga, men alltid roligt att åka och kolla på hingstarna ändå! Vad kul att du ska visa en, hoppas det går bra! Vilken är det?

Iglatjärns Samson, 3 år e: Tyrrestrups Highlight - Derwen Quartz.
En egen uppfödning. Kanske inte den vassaste vi haft, men tillräckligt bra för att vi förhoppningsvis inte borde få skäms-poäng iallafall. :angel:

25027303-jLHQi.jpg

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
3 935
Senast: Lhas
·
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
14 329
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden... 89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
81 101
Senast: Jeps
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett... 7 8 9
Svar
179
· Visningar
28 776
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tandproblem på båda katterna
  • Oseriös avel 2023
  • Guldfasanerna