Welsh cob i stora lass!

Sv: Welsh cob i stora lass!

Färgmässigt är jag sugen på en guling (som Kingen ovan :love:), en gulbrun eller svart med mycket vitt, men har inte hittat rätt riktigt. Vill gärna ha en lite större cob, typ maxad D/liten storhäst när den är färdigväxt, jag själv är långt ifrån reslig :crazy:

Hur mår hästarna efter en lång transport? Danmark är ju ganska 'nästgårds' om man jämför med vissa andra länder, om man nu skulle hitta något där.

Jag har flera kompisar som köpt hästar i Wales.
Vi har åkt runt och besökt en massa stuterier, och vips har dom hittat en kärlek. Alla har varit föl eller unghästar.
Vi har passat på när vi ändå varit på Royal welsh show.

Det finns också en auktion på hösten där det säljs riktigt fina hästar.
Jag har inte varit med på någon sådan, men en kompis till mej köpte en toppenfin häst där.

* Jenny *

Jag vet en 3-årig isabellflicka till salu, men det måste vara hingst/valack eller?

Och så storebror Samson. Lillprins har vuxit och blivit stor :love:. Är tokförtjust i den lille vispen.
25027299-2syZ1.jpg

25027303-jLHQi.jpg

25027311-L7mPr.jpg

25027319-qrryk.jpg

VILL HA DEN!
:love:

Om han inte duger tar jag honom :-D
Är hästlös för tillfället o nästa häst blir en welsh cob om det dyker upp ngn tuffing :-)

Han såldes för några veckor sedan o planen är att jag inte ska ha ngn häst på ett tag, måste bli bra i fötterna o då funkar det inte att rida.
Men dyker det upp ngt väldigt speciellt är det inte omöjligt att jag köper.

Ok, vad tråkigt. jag gillade verkligen den fine grabben och ni såg ut att ha så roligt ihop. jag förstår dock att du måste rehabilitera din kropp :bow:

så, slut på trådkap ;)

Tack :) och tack för världens bästa, busiga och mest envisa lilla häst! :D

Så kul att se alla fina hästar i den här tråden. Man blir ju bra sugen på en till... ;)

Senast ändrad:

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
3 827
Senast: Lhas
·
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
13 888
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
77 413
Senast: Jeps
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
25 146

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka