Welcome to Hellmouth! (Ulvlek)

@quarter4ever

Hur menar du med att visa att jag inte blivit omvandlad? Jag kan inte skriva mer än vad som verkar logiskt för mig. Artline tycker jag låter som tidigare, så hon är kvar åt godare hållet.

Resten neutrala, men den som jag tycker betett sig knepigast och rent desperat kastat anklagelser omkring sig, är du. Att du anklagat Lilltess mer än mig spelar inte in när jag lägger min röst. Likaså att jag lägger den tidigt. Skulle du föredra att jag missar att rösta?
nej att alla röstar är bra:)
Men jag saknar de där inläggen från dig där du liksom visar att du vänder och vrider på allt
och det är klart
mitt schabbel med färger etc i röstlistorna är ju tacksamt att gå på ( jag hade reagerat själv!)
Men om det är det ENDA du riktigt kan ta på så får du allt teoria bättre tycker jag!
För att jag sitter med misstänkamhetens ögon på allt och alla, det är inget nytt, du har sett de senaste lekarna så det kan du kanske hålla med om?
Men du får gärna misstänka mig för jag misstänker alla er andra i varierande grad
Och du står högt på min lista, och tror att fler ska fundera över dig idag
Jag avvaktar ändå med min röst
för jag vill ha med allt som händer under kvällen
innan jag bestämmer mig!

Jag har varit inne på samma spår som dig angående Q4 men det är lite svårt att säga något om henne när hon är den enda som skriver något... Eller mest så att säga :p
Men om det är hon så faller min första teori om vilken roll hon har/hade ihop totalt, tillsammans med några andras :meh:
Nu lät du mer normal igen :cautious: :banghead:
ja denna ovisshet!!!!
Jag säger ju att det ofta känns som jag pratar med mig själv så inte så himla lätt att få något på nån annan?
Jag kämpar ju för att få igång allt, hela tiden....

ja denna ovisshet!!!!
Jag säger ju att det ofta känns som jag pratar med mig själv så inte så himla lätt att få något på nån annan?
Jag kämpar ju för att få igång allt, hela tiden....

Jag tycker det är rätt underhållande att se vilken tid du teoriar på, oftast efter midnatt. Å så skriver du typ 20 inlägg och avslutar med att nu pratar du för dig själv igen och avrundar samtalet med dig själv :o :rofl: :D

Jag tycker det är rätt underhållande att se vilken tid du teoriar på, oftast efter midnatt. Å så skriver du typ 20 inlägg och avslutar med att nu pratar du för dig själv igen och avrundar samtalet med dig själv :o :rofl: :D
jaja
tur man roar någon:meh:
:D
Nämen jag är en sån som får mycket tankar i huvudet och måste få dem på pränt.
Tidigare LL kan nog hålla med om det
Finns en anledning at jag kallar mig själv tjöta!;)

Jag har varit inne på samma spår som dig angående Q4 men det är lite svårt att säga något om henne när hon är den enda som skriver något... Eller mest så att säga :p
Men om det är hon så faller min första teori om vilken roll hon har/hade ihop totalt, tillsammans med några andras :meh:
Nu lät du mer normal igen :cautious: :banghead:

Jag tror jag hade ett bra grepp om quarters roll, men då skulle jag behövt haft någon fler som reagerade på henne. Eller så har jag tänkt helt fel om roll. :o

Jag tror jag hade ett bra grepp om quarters roll, men då skulle jag behövt haft någon fler som reagerade på henne. Eller så har jag tänkt helt fel om roll. :o

Vad finns det för roller kvar att dela ut som jag inte vet om :confused:
Men skämt å sido :p
Då stämmer nog inte min teori om roll på henne om du skriver så där. Fast det borde den ju kunna om nu någon annan hade reagerat men det gör ju ingen?

Läst igenom leken igen och den jag tycker känns mest lik från tidigare i leken är artline. Jag hade henne som trolig god innan och vill nog våga ha henne åt det goda hållet nu också.

Jag tycker det är intressant med hennes tankar om quarter. Jag reagerar själv över hur "hetsig" jag tycker att quarter blev efter att demonen lynchades, som om hon verkligen var mån om att visa att hon minsann fortfarande letade onda. Jag kan ha fel, men det i kombination med att hon skrev Asko som god (vilket hon inte bör veta säkert) gör mig mycket mer misstänksam mot henne.

Resten av er får tyvärr återvända till neutral-zonen, jag skall försöka läsa mer under kvällen, men då jag har kvalitetstid med föräldrarna, så röstar jag nu för säkerhets skull.

Habina röstar på quarter4ever

Åh detta är exakt som jag känner. Samtidigt vill jag inte att fallet ska vara så för jag teori om vem hon kan va så hade det varit bra om hon INTE blivit omvandlad..

Hej allesammans, jag vill be om ursäkt men fredagar är lite av familjekvällar (de enda på helaveckan). Men jag ska nog kunna komma in nu, om jag får låna en surfplatta :angel:
Jag kommer att ha lite halvt uppmärksamhet fram till kl 21 men det hoppas jag att ni förlåter mig för.
Ska läsa ikapp nu.

Hej allesammans, jag vill be om ursäkt men fredagar är lite av familjekvällar (de enda på helaveckan). Men jag ska nog kunna komma in nu, om jag får låna en surfplatta :angel:
Jag kommer att ha lite halvt uppmärksamhet fram till kl 21 men det hoppas jag att ni förlåter mig för.
Ska läsa ikapp nu.
trevligt att se dig här
Vi ( eller iaf jag behöver mer input)
Jag ser gärna att alla är med ikväll,
för det är himla osäkert just nu...

Åh detta är exakt som jag känner. Samtidigt vill jag inte att fallet ska vara så för jag teori om vem hon kan va så hade det varit bra om hon INTE blivit omvandlad..

Nu blir jag förvirrad. Den rollen jag tror du tror hon har, den har jag på någon annan. Eller har du skrivit någonstans om vilken roll du tror hon har tidigare?

Jag får nog hålla med om att det är något som inte stämmer med Q4.

@Lilltess Om du hinner så skulle jag gärna vilja höra mer om varför du tror att majola är god. Du tycker hon håller med dig och inte skriver något skumt. Har du något mer?

Jag är rädd för hon är en ulv som bara flyter med. Jag skulle behöva läsa inläggen hon skrev igår efter jag gick igenom hennes inlägg.

jag vet inte riktigt vad jag ska göra för att vända trenden
att alla tycker att något inte stämmer med mig?
Jag tycker jag är precis som vanligt
Håller alla misstänkta
försöker att inte fastna på bara en lösning
Jag har hela leken sagt tydligt med stora bokstäver att jag inte VET något
Däremot har jag många teorier
vilket givetvis fångar uppmärksamhet nu när alla tassar på tå.
Jag insåg att det är en som jag inte tagit under lupp och knappt frågat något på mer eller mindre hela leken och det är faktiskt Artline?
Jag får återkomma när jag kikat mer på henne, skrämmande att hon lyckats undgå mitt nålsöga dock......för där brukar ALLA passera faktiskt....

Jag får nog hålla med om att det är något som inte stämmer med Q4.

@Lilltess Om du hinner så skulle jag gärna vilja höra mer om varför du tror att majola är god. Du tycker hon håller med dig och inte skriver något skumt. Har du något mer?

Jag är rädd för hon är en ulv som bara flyter med. Jag skulle behöva läsa inläggen hon skrev igår efter jag gick igenom hennes inlägg.
Det där har jag också reagerat på, och efterlyst mer från Lilltess vad hon grundar sitt höga "icke misstänkta" status på Majola?

jag vet inte riktigt vad jag ska göra för att vända trenden
att alla tycker att något inte stämmer med mig?
Jag tycker jag är precis som vanligt
Håller alla misstänkta
försöker att inte fastna på bara en lösning
Jag har hela leken sagt tydligt med stora bokstäver att jag inte VET något
Däremot har jag många teorier
vilket givetvis fångar uppmärksamhet nu när alla tassar på tå.
Jag insåg att det är en som jag inte tagit under lupp och knappt frågat något på mer eller mindre hela leken och det är faktiskt Artline?
Jag får återkomma när jag kikat mer på henne, skrämmande att hon lyckats undgå mitt nålsöga dock......för där brukar ALLA passera faktiskt....

Det som är det luriga med dig är att du vände så efter koppen åkte ut. Du och Lilltess har varit överens hela tiden. Sedan vänder du helt och misstänker att hon kunde vara ond innan koppen åkte ut. Såklart vi blir förvirrade.

Det som är det luriga med dig är att du vände så efter koppen åkte ut. Du och Lilltess har varit överens hela tiden. Sedan vänder du helt och misstänker att hon kunde vara ond innan koppen åkte ut. Såklart vi blir förvirrade.
ja det kan jag följa och förstå!
varför är för att jag faktidkt inte får min karta att gå ihop med onda och goda och därför väljer att gå på de jag ifrågasatt minst, för det kan ju finnas någon som bara följer med sas och invaggar en i säkerhet, så man tillslut godförklarar den bara på det. Om du förstår hur jag menar?
Om man ser till min ( så småningom) korrekta översikt med allas röster totalt så är det ju frapperande mycket rött i den, faktiskt.....så ulvarna har dolt väldigt bra i dagDL vilka de är, utom de två vampyrer vi faktiskt fått ut!

jag började kasta misstänkta ögon på Lilltess innan Koppen åkte ut... ska hitta det inlägget.... wait a moment..

Liknande trådar

• Låst
Tjatter När Angel - en vampyr som fått tillbaka sin själ - lämnar sin stora kärlek Buffy i Sunnydale och kommer till LA träffar han halvdemonen...
70 71 72
Svar
1 422
· Visningar
56 027
Senast: Mirtai
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar