avd förvirringen är total?Jag kände likadant när jag skrev det
Jag tror nästan att vi alla tror att alla tror fel roll på alla just nu
jag är lost, jag erkänner!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
avd förvirringen är total?Jag kände likadant när jag skrev det
Jag tror nästan att vi alla tror att alla tror fel roll på alla just nu
ja det kan jag följa och förstå!
varför är för att jag faktidkt inte får min karta att gå ihop med onda och goda och därför väljer att gå på de jag ifrågasatt minst, för det kan ju finnas någon som bara följer med sas och invaggar en i säkerhet, så man tillslut godförklarar den bara på det. Om du förstår hur jag menar?
Om man ser till min ( så småningom) korrekta översikt med allas röster totalt så är det ju frapperande mycket rött i den, faktiskt.....så ulvarna har dolt väldigt bra i dagDL vilka de är, utom de två vampyrer vi faktiskt fått ut!
Problemet är att det verkade som ganska tidigt att ni visste om varandras roller. Först trodde jag att en av er var spion eftersom ni verkade så säkra.nu ser jag att du faktiskt skrev INNAN koppen åkte ut, alla andra har hittills tyckt det var efter, men ska iaf ta fram inlägget jag själv tycker att det handlar om
du är...skrämmande!!
....Lik mig i tankarna...
så NÅDE DIG om du är den felande länken!!
och i mina ögon Lilltess!
Problemet är att det verkade som ganska tidigt att ni visste om varandras roller. Först trodde jag att en av er var spion eftersom ni verkade så säkra.
har lagt in tidigare, med vissa besvär , men kan lyfta fram den igen. one momentOrkar du fixa röstlistor där man ser vilken ordning alla har röstat i alla utröstningar?
Det tolkar jag snarare som syskonskämt eller någotnä det var nog mer en synkninga av tankar , det var otäckt lika!
här är inläggen jag menade förut då jag började tveka om Lilltess
ja det kan jag förstå att man kan tro men det är inte fallet...Det tolkar jag snarare som syskonskämt eller något
RÄTT LISTA:!!!!!
Habina röstar Dentaku, Dentaku, bollen__Asko
glömmerallt röstar Dentaku, Dentaku, bollen__Asko
Artline röstar Lobelia, Dentaku, bollen__Koppen
Asko röstar Koppen, habina, bollen__Koppen
Lilltess röstar Habina bollen__, bollen__Asko
quarter4ever röstar Lobelia, bollen__, bollen__Koppen
Majola röstar Habina, Dentaku, bollen__Koppen
Matmissbrukaren röstar Lobelia, Dentaku, bollen__Koppen
Koppen röstar Quarter4ever, Dentaku, bollen__Asko
bollen__ röstar: Lobelia Habina bollen__
Dentaku röstar: Habina Habina
återkommer med Dnetaku och bollen__s röster....
edit tror jag fick med deras röster korrekt...?Och med rätt färg? Även Habina höll på att bli grön men denna gången var jag lite uppmärksam på det....
Nu blir jag förvirrad. Den rollen jag tror du tror hon har, den har jag på någon annan. Eller har du skrivit någonstans om vilken roll du tror hon har tidigare?
Jag får nog hålla med om att det är något som inte stämmer med Q4.
@Lilltess Om du hinner så skulle jag gärna vilja höra mer om varför du tror att majola är god. Du tycker hon håller med dig och inte skriver något skumt. Har du något mer?
Jag är rädd för hon är en ulv som bara flyter med. Jag skulle behöva läsa inläggen hon skrev igår efter jag gick igenom hennes inlägg.
Nej jag har bara spekulerat om ängeln, och ju mer jag tänker har jag två på den platsen denna rollen har jag inte spekulerat högt om, ja nu är det lika bra att nämna rollen jag tror hon har och varför!
Du tror alltså att Q4 kan vara ängel? Så vi pratar om samma människa nu
OT då kan du väl upplysa oss andra sedan när leken är slut om varför du inte är förvirrad?/slut OTJag är inte ett dugg förvirrad.
Va? Men jag hade Q4 som en annan roll?Du tror alltså att Q4 kan vara ängel? Så vi pratar om samma människa nu
Edit;
Jag trodde du menade ängel, och den rollen har jag på någon annan.
Ja gud, jag har massor att upplysa er om!OT då kan du väl upplysa oss andra sedan när leken är slut om varför du inte är förvirrad?/slut OT
Nej!!! Jag sa att jag har bara spekulerat om ängeln, alltså inte rollen som jag tror q4 har/hade.