Welcome to Hellmouth! (Ulvlek)

Innan jag gick förra gången så tänkte jag på att jag hade reagerat på q4s inlägg och jag började fundera på om det var möjligt att q4 hade blivit demonad. Detta då jag trodde att innan koppen blev lynchad så var q4 och lilltess goda. Nu kan jag ha haft fel men jag pysslade ihop en liten tidslista över q4s inlägg:

22:20 - info från LL om demonen
22:22 - misstänker ga och habina
22:31 - undrar om demonen väljer eller om det lottas
22:33 - undrar om lilltess var den som ändrade röst (misstog ga som en som ändrade)
(gillar GAs svar och svarar inte mera på det)
22:37 - får svar från ll att demonen väljer
(säger alla är misstänkta från och med nu)
22:42 - håller habina som mest misstänkt
22:43 - håller lilltess under lupp också
(nu har det alltså gått tjugotre minuter sedan LL informerade om demonen - är det inte möjligt att LL har informerat den demonade under den här tiden? :cautious:)
22:46 - frågar när demonen ska ha gjort sitt val
23:00 - majola: "Varje dag-DL???
Eller menar du att Koppen hittills hade meddelat dig sitt val inför varje DL?"
23:00 - q4: "eh
ursäkta men kan demonen välja olika inför varje DL?
Och konsekvensen av vad du skriver är att ingen god vet förrän morgondagens DL att den blivit omvandlad??"
(hmm, är det en förvirrad god eller en skicklig demonad som spelar ett spel som förvirrad god..?)
23:03 - frågar ll om den som blivit demonad har fåttveta det nu
23:05 - svar från LL ja
(nu vet alltså den demonade - tror att den demonade visste vid 23:00 också)
23:07 - frågar ll hur snabbt efter uppdateringen demonad får veta
(förvirrad god ... eller skicklig spelare? :cautious:)

Men så hann jag inte göra så mycket mer då jag var tvungen att gå. Och jag är så medveten om att detta är kanske snarare en sammanfattning än en teori - men det är sån jag är, jag skriver sammanfattningar och försöker se om det kan stärka bevisen eller motbevisen mot någon :grin:

Surfplattan funkade blä så jag hämtade min laptop ändå :p går snabbare att skriva iallafall!

ja det kan jag följa och förstå!
varför är för att jag faktidkt inte får min karta att gå ihop med onda och goda och därför väljer att gå på de jag ifrågasatt minst, för det kan ju finnas någon som bara följer med sas och invaggar en i säkerhet, så man tillslut godförklarar den bara på det. Om du förstår hur jag menar?
Om man ser till min ( så småningom) korrekta översikt med allas röster totalt så är det ju frapperande mycket rött i den, faktiskt.....så ulvarna har dolt väldigt bra i dagDL vilka de är, utom de två vampyrer vi faktiskt fått ut!

Orkar du fixa röstlistor där man ser vilken ordning alla har röstat i alla utröstningar?

nu ser jag att du faktiskt skrev INNAN koppen åkte ut, alla andra har hittills tyckt det var efter, men ska iaf ta fram inlägget jag själv tycker att det handlar om
Problemet är att det verkade som ganska tidigt att ni visste om varandras roller. Först trodde jag att en av er var spion eftersom ni verkade så säkra.

nä det var nog mer en synkning av tankar , det var otäckt lika!
här är inläggen jag menade förut då jag började tveka om Lilltess
du är...skrämmande!!

....Lik mig i tankarna...

så NÅDE DIG om du är den felande länken!!
:cautious:

och i mina ögon Lilltess!:cautious:

Problemet är att det verkade som ganska tidigt att ni visste om varandras roller. Först trodde jag att en av er var spion eftersom ni verkade så säkra.

@Artline
RÄTT LISTA:!!!!!
Habina röstar Dentaku, Dentaku, bollen__Asko
glömmerallt
röstar Dentaku, Dentaku, bollen__Asko
Artline
röstar Lobelia, Dentaku, bollen__Koppen
Asko
röstar Koppen, habina, bollen__Koppen
Lilltess
röstar Habina bollen__, bollen__Asko
quarter4ever
röstar Lobelia, bollen__, bollen__Koppen
Majola
röstar Habina, Dentaku, bollen__Koppen
Matmissbrukaren
röstar Lobelia, Dentaku, bollen__Koppen
Koppen
röstar Quarter4ever, Dentaku, bollen__Asko
bollen__
röstar: Lobelia Habina bollen__
Dentaku röstar: Habina Habina
återkommer med Dnetaku och bollen__s röster....
edit tror jag fick med deras röster korrekt...?Och med rätt färg? Även Habina höll på att bli grön men denna gången var jag lite uppmärksam på det....

Nu blir jag förvirrad. Den rollen jag tror du tror hon har, den har jag på någon annan. Eller har du skrivit någonstans om vilken roll du tror hon har tidigare?

Nej jag har bara spekulerat om ängeln, och ju mer jag tänker har jag två på den platsen :o denna rollen har jag inte spekulerat högt om, ja nu är det lika bra att nämna rollen jag tror hon har och varför!

Jag får nog hålla med om att det är något som inte stämmer med Q4.

@Lilltess Om du hinner så skulle jag gärna vilja höra mer om varför du tror att majola är god. Du tycker hon håller med dig och inte skriver något skumt. Har du något mer?

Jag är rädd för hon är en ulv som bara flyter med. Jag skulle behöva läsa inläggen hon skrev igår efter jag gick igenom hennes inlägg.

Nej inte så mycket. Hon har i mitt pussel fått en plats som någon av de kvarvarande rollerna som inte har extra info. Sen hittar jag inget på henne när jag kollar igenom hennes inlägg :/

Nej jag har bara spekulerat om ängeln, och ju mer jag tänker har jag två på den platsen :o denna rollen har jag inte spekulerat högt om, ja nu är det lika bra att nämna rollen jag tror hon har och varför!

Du tror alltså att Q4 kan vara ängel? Så vi pratar om samma människa nu O_o

Edit;

Jag trodde du menade ängel, och den rollen har jag på någon annan.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter När Angel - en vampyr som fått tillbaka sin själ - lämnar sin stora kärlek Buffy i Sunnydale och kommer till LA träffar han halvdemonen...
70 71 72
Svar
1 422
· Visningar
56 027
Senast: Mirtai
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar