Deltagare:
1. glömmerallt Känns klok och har inget att invända mot det hon skriver , och tycker hon har vettiga funderingar som jag kan instämma i. Jag håller henne på de godas sida
2. quarter4ever Jag!
3. bollen__ vampyr!
4. Dentaku vampyr!
5. Peaux Bybo
6. LenaH Bybo
7. Artline Ännu en jag har känt varit inne på samma saker som jag, finns inget skumt som jag kan se med henne so far. Håller henne på de godas sida.
8. Koppen En av de jag har svårt att placera, ska nagelfara allt igen och se om jag blir klokare!
9. Lobelia Brevbärare
10.Habina spelar som om hon vore god, men en av de jag ändå inte riktigt kan lita på hennes godhet fullt ut, jag får vända och vrida allt några gånger och ha ögonen på det som sker idag så kanske pusslet passar till slut?
11. Majola En nybörjargod kanske som famlar lite i blindo? Eller en nybörjarulv som är väldigt försiktig? En av de jag också vänder och vrider på...
12. Asko Har varit på tapeten några dagar nu, jag kan känna att Dentakus lilla kommentar om vilka hon finner onda innan hon röstas ut, kanske rentav talar till Askos fördel? För jag tror Dentaku med det inlägget ville få andra goda misstänkta, som lätt kan bli det för att de inte är så vana att uttrycka sig och lätt skriver så det kan misstolkas...Men hon är en till jag måste kunna placera för att få bitarna att passa ihop!
13. Lilltess En annan jag tidigt känt att hon letar ulvar och jag håller helt med ( i stort sätt) i hennes tankar och funderingar. Håller henne till de godas sida
14. Matmissbrukaren den jag kanske tvekar om mest, hon är tillräckligt duktig för att kunna spela undvikande ulv utan att bli alltför misstänkt , så jag håller henne mer åt de onda än de goda just nu.
Sammanfattning:
Det verkar som vi är flera som tvekar om
Dessa : Majola, Matmissbrukaren, Asko och Koppen.
Om min teori stämmer (enl tidigare inlägg) att det var 4 demoner från början så ska två bort, har jag fel och det är tre kvar så ska iallafall 1 bort!
Så nu är det dags för Brasse teorierna igen; Den ska bort för att......?