Med "för snabbt " menar jag att det bara är två minuter mellan inläggen att du tycker att hon förtjänar att bli utröstad för att spela skumt till du lägger din röst...om det är detta du vill att jag ska svara på så undrar jag, vad vill du ha svar på? Det enda jag kan säga är att så är inte fallet. Jag kan inte förklara för dig varför jag skickade mitt inlägg om att jag vill veta vad koppen hade för roll så fort efter hon började skumma sig förutom att jag skrev det så fort jag såg det? Hur kan det vara FÖR snabbt? Jag ändrade mig endast eftersom jag vet att koppen spelar skumt och detta kunde vara hennes sätt att förmedla att hon vet något plus att jag ville gå på det jag misstänkt hela dagen och dagen innan. Förstår inte det konstiga?
Om du inte är en vansinnigt snabbskrivande person så innebär det för mig att du mer el mindre direkt efter det första inlägget börjar fila på det andra, kan jag tycka är väldigt kort tid faktiskt?
Hon blev ju inte direkt mindre skum senare heller..... med kommentarer om att hon skrattar högt och bara kan vara sig själv?
Och just det där med att lyan sitter och asgarvar får ju igång mig, kanske lite väl mycket, men blir väldigt taggad att köra ner det där asgarvet rakt ner i halsen på dem
Eh
Har jag nämnt att jag är rätt....
tävlingsinriktad