Welcome to Hellmouth! (Ulvlek)

om det är detta du vill att jag ska svara på så undrar jag, vad vill du ha svar på? Det enda jag kan säga är att så är inte fallet. Jag kan inte förklara för dig varför jag skickade mitt inlägg om att jag vill veta vad koppen hade för roll så fort efter hon började skumma sig förutom att jag skrev det så fort jag såg det? Hur kan det vara FÖR snabbt? Jag ändrade mig endast eftersom jag vet att koppen spelar skumt och detta kunde vara hennes sätt att förmedla att hon vet något plus att jag ville gå på det jag misstänkt hela dagen och dagen innan. Förstår inte det konstiga?
Med "för snabbt " menar jag att det bara är två minuter mellan inläggen att du tycker att hon förtjänar att bli utröstad för att spela skumt till du lägger din röst...
Om du inte är en vansinnigt snabbskrivande person så innebär det för mig att du mer el mindre direkt efter det första inlägget börjar fila på det andra, kan jag tycka är väldigt kort tid faktiskt?
Hon blev ju inte direkt mindre skum senare heller..... med kommentarer om att hon skrattar högt och bara kan vara sig själv?
Och just det där med att lyan sitter och asgarvar får ju igång mig, kanske lite väl mycket, men blir väldigt taggad att köra ner det där asgarvet rakt ner i halsen på dem
Eh
Har jag nämnt att jag är rätt....
tävlingsinriktad:cool:

Tyvärr kommer jag jobba långt förbi DL så det blir inte så mycket mer från mig :/
ja det var ju synd, jag hade verkligen velat diskutera mera med dig?
Hoppas du hinner in och lägga in mer så jag kan avgöra vart jag har dig egentligen?
Självfallet vill jag att du ska vara god,
dessvärre är jag inte övertygad än....

Jag är trött och ska gå och sova men om jag ska säga något om demonvalet så brukar demonen ofta välja någon rutinerad som inte är särskilt misstänkt och då ligger ju jag MM och habina illa till. Dock kan den ju undvika det för att det är just vanligt så den kan absolut valt någon orutinerad dock osannolikt att den valt någon med mycket misstankar mot sig.
lyfter fram vår avlidne spions sista tankar igår kväll....
Inte för att det behöver betyda något, men kan ju känna att MM och Habina nog får ligga i lite för att man ska kunna tro på att de är på de godas sida....
Man kan nog anta att de innan demonen lynchades var goda iaf, med de sista orden från spionen...

kvar i leken totalt 7 st
1. glömmerallt spion
2. quarter4ever
3. bollen__ vampyr
4. Dentaku vampyr
5. Peaux bybo
6. LenaH bybo
7. Artline
8. Koppen vampyr och demon
9. Lobelia brevbärare
10.Habina
11. Majola
12. Asko
13. Lilltess
14. Matmissbrukaren

Habina röstar Dentaku, Dentaku, bollen__Asko
glömmerallt
röstar Dentaku, Dentaku, bollen__Asko
Artline
röstar Lobelia, Dentaku, bollen__Koppen
Asko
röstar Koppen, habina, bollen__Koppen
Lilltess
röstar Lobelia, bollen__, bollen__Asko
quarter4ever
röstar Lobelia, bollen__, bollen__Koppen
Majola
röstar Habina, Dentaku, bollen__Koppen
Matmissbrukaren
Koppen
röstar Quarter4ever, Dentaku, bollen__Asko

glömmerallt
Artline
Asko
Lilltess
quarter4ever
Majola
Matmissbrukaren
Koppen
det är väldigt mycket rött i röstningslistan eller hur?
Ulvarna bör ha smygit med fint och röstat på sina egna när det krävts är min första reflektion.... ska uppdatera med Bollen__ och Dentakus röstlista också så får vi se om vi blir klokare?

glömmerallt
Artline
Asko
Lilltess
quarter4ever
Majola
Matmissbrukaren
Koppen

Fast vänta nu. VET du att Asko är god? Jag misstänker det, men är absolut inte säker. Speciellt inte efter demonen åkte ut.

Fast vänta nu. VET du att Asko är god? Jag misstänker det, men är absolut inte säker. Speciellt inte efter demonen åkte ut.
crap!
du har rätt, det vet jag INTE, får ändra....
hade ändrat färg till grönt för de goda var det jag autofyllde sist, så då blev asko grön med, eftersom jag skrev i de rösterna sist-
ja vad man kan ställa till det- SORRY,
Hoppas rösterna iaf var rätt sammanställda?

RÄTT LISTA:!!!!!
glömmerallt
Artline
Asko
Lilltess
röstar Habina bollen__, bollen__Asko
quarter4ever
Majola
Matmissbrukaren
Koppen
bollen__
röstar: Lobelia Habina bollen__
Dentaku röstar: Habina Habina
återkommer med Dnetaku och bollen__s röster....
edit tror jag fick med deras röster korrekt...?Och med rätt färg? Även Habina höll på att bli grön men denna gången var jag lite uppmärksam på det....

Senast ändrad:
Jag förstår att många kan reagera på att jag satt Lilltess under lupp!
Samtidigt kanske inte så konstigt, då hon ändrade röst igår?
hade inte jag lagt min röst som jag gjorde på Koppen på slutet så hade hon ju de facto varit kvar?
Man måste kunna granska alla när saker och ting verkar lite konstigt, eller hur?
Jag kommer ihåg att Lilltess hade dig väldigt högt på sin lista över minst misstänkta.
Jag kan ha ett möjligt scenario för det, men vill ändå höra dina tankar om Lilltess, känner du dig säker på att hon är god?

Jag är inte säker på att hon är god nu, det kan väl ingen vara (utom de i lyan och Lilltess själv), däremot skulle jag känna mig extremt lurad om hon inte varit god hittills. Jag var ner överraskad av hennes röst på koppen än att hon valde att gå tillbaka till Asko, eftersom jag upplevt henne som väldigt konsekvent i sin jakt på onda.

Är mitt i matlagning och så nu, men kommer in senare igen.

Misstänker du isf har samma tanke som mig angående Asko då, som jag nämnde väldigt försiktigt igår.
Men bra, då är jag inte ensam och Lilltess trodde detsamma.

Däremot är jag osäker på om det fortfarande stämmer men det verkar så. Och då blir du mer suddig i mina ögon för jag känner inte att du är samma som igår. Du har iaf inte skrivit något som kunnat övertyga mig än. Och det gör mig orolig!

Misstänker du isf har samma tanke som mig angående Asko då, som jag nämnde väldigt försiktigt igår.
Men bra, då är jag inte ensam och Lilltess trodde detsamma.

Däremot är jag osäker på om det fortfarande stämmer men det verkar så. Och då blir du mer suddig i mina ögon för jag känner inte att du är samma som igår. Du har iaf inte skrivit något som kunnat övertyga mig än. Och det gör mig orolig!
var det till mig eller Habina?

Jag är inte säker på att hon är god nu, det kan väl ingen vara (utom de i lyan och Lilltess själv), däremot skulle jag känna mig extremt lurad om hon inte varit god hittills. Jag var ner överraskad av hennes röst på koppen än att hon valde att gå tillbaka till Asko, eftersom jag upplevt henne som väldigt konsekvent i sin jakt på onda.

Är mitt i matlagning och så nu, men kommer in senare igen.
ok intressant!

@Asko jag saknar dig dag!
@Habina lite mer vore bra att se
övriga är i alla fall inne och börjar nysta, tycker jag!

jag ber än en gång om ursäkt för min felaktiga lista @Lilltess !!
man ska ha med rätt uppgifter det är viktigt!!

var det till mig eller Habina?

Till Habina.
Just nu är det mest troligt att hon är den omvandlade om hon inte dyker upp med någon dagsfärsk info så att säga. Än har det inte hänt och är man god i sin gamla roll så borde man vilja visa att man fortfarande är det efter gårdagen. Jag hade förväntat mig att hitta något i hennes inlägg idag men det ger nada!

Liknande trådar

• Låst
Tjatter När Angel - en vampyr som fått tillbaka sin själ - lämnar sin stora kärlek Buffy i Sunnydale och kommer till LA träffar han halvdemonen...
70 71 72
Svar
1 422
· Visningar
56 027
Senast: Mirtai
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Secret Santa 2024
  • Nyårstråden
  • Klara sig utan bil