Welcome to Hellmouth! (Ulvlek)

Shit, ni har ju skrivit flera sidor medan jag knåpade ihop detta!

GA gissade att hon, Habina eller MM var troliga offer för demonen. Att det inte var GA vet vi ju.
Som jag skrev under Habina ovan tycker jag att det visar på att hon har spioninfo om att MM var god.

Nu börjar Matmissbrukaren gosa ihop sig med Asko och tiden går..

Jag gosar inte ihop mig med någon!

Det GA skrev behöver inte vara sanning. Hon har faktiskt ingen aning om vem dom valde.

Jag gosar inte ihop mig med någon!

Det GA skrev behöver inte vara sanning. Hon har faktiskt ingen aning om vem dom valde.
nej det kan hon omöjligt veta
Men hon ville väl ändå lämna något för oss som är kvar hur det ändå brukar bli? Tror ju inte att hon skrev det utan att mena det, hon verkar så försiktig och korrekt om det mesta , de gånger jag spelat med henne iaf?

Lite lite reagerar jag på Matmissbrukarens omedelbara försvar att hon minsann inte gosar med någon....
Och dessutom behöver poängtera att GA minsann inte behöver ha rätt i vad hon skrev ang vilka som brukar demonas....
Samt att hon vet vem siaren är, det kanske inte ens finns en siare kvar så om man nu inte har den rollen själv så är det svårt att lita på något hur det var igår...

och till alla- förstår verkligen att fredagsumgänge med familj, vänner etc går före en lek på nätet, men det hndrar ju inte att det fortfarande inte hjälper till att bli klokare ikväll....

Majola röstar på Quarter4ever.

För att hon sitter uppe på nätterna och för samtal med sig själv...

Nej, naturligtvis inte. Jag röstar på Q4E på grund av hon känns helt annorlunda idag mot tidigare i leken. Hon har gått par i par med Lilltess tidigare, men teoretiserar nu mot Lilltess.

nej det kan hon omöjligt veta
Men hon ville väl ändå lämna något för oss som är kvar hur det ändå brukar bli? Tror ju inte att hon skrev det utan att mena det, hon verkar så försiktig och korrekt om det mesta , de gånger jag spelat med henne iaf?

Och här - i ett visserligen sansat inlägg som jag är böjd att hålla med om i sak, är hon också snabb med att föra misstankarna om vem som blivit omvänd mot MM och Habina.

Nej. Nu får jag rösta. Jag vet inte hur det ligger till med någon men Q4 är den som fick löpeld i röven efter att demonen åkt ut.
Idag är det svårare än någonsin att hitta en ulv men hon är den jag inte kan placera någonstans och jag vill ha facit helt enkelt.
Jag tror hon kan vara den omvandlade. *tror* :banghead:

Matmissbrukaren röstar på Quarter4ever

18.59 Habina röstar på quarter4ever
21,41 Lilltess röstar på Asko

21.57 Majola röstar på Quarter4ever.

Artline röstar på Quarter4ever

Det är något som inte stämmer. Dels så vände hon mot lilltess efter koppen åkte ut. Sedan verkar det som hon inte hade rollen hon haft. Det kanske till och med så att hon låtsas ha en annan roll. Något stämmer inte. Koppens röst på henne i första DL kanske var en alibiröst? (för jag har för mig att koppen röstade på Q4 då.. hinner inte titta)

Efter nycket velande fram och tillbaka har jag valt att rösta på Matmissbrukaren ikväll då jag tror att år käre spion kan ha haft rätt i sina aningar!
Jag misstänker helt enkelt att hon kan vara den omvandlade och har inte hittat något annan än henne eller Habina att fundera om, så efter att ha ändrat mig flera gånger om vem jag ska rösta på så väljer jag
quarter4ever röstar på matmissbrukaren

Liknande trådar

• Låst
Tjatter När Angel - en vampyr som fått tillbaka sin själ - lämnar sin stora kärlek Buffy i Sunnydale och kommer till LA träffar han halvdemonen...
70 71 72
Svar
1 422
· Visningar
56 027
Senast: Mirtai
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar