Welcome to Hellmouth! (Ulvlek)

Men va? Bybo? Jag trodde ju tvilling. Öh? :banghead:

Får sova på saken, skall upp tidigt imorgon och åka till Hööks för shopping. Legitimt skäl att tröstshoppa va? ;)

Hursomhelst, ifall jag inte blir käkad, så hoppas jag på nya smarta idéer från mig själv. Hoppas... :crazy:

Jag trodde också hon var tvilling. Innan koppen åkte ut. Sedan hände det något konstigt :crazy:

Hemma, ska sova för jag börjar tidigt imorgon. Allt har rasat, ALLT. tur inte jag hade rätt om att hon var siare iaf. Jag jobbar till 18.00 imorgon så innan det kan det vara rätt tajt om jag är kvar då.

Ber om ursäkt för min usla tidsbrist idag, känner att jag tillfört nada idag :(

*Uppdatering*

Natten för balen är här. Trots alla förluster av vänner gör sig gänget redo för en magisk kväll.

De dansar och skrattar och lyckas nästan helt glömma bort faran som lurar ute i natten.

Men plötsligt tystnar musiken. Gästerna stannar upp och tittar sig förvirrat omkring. Ett ensamt skrik hörs över tystnaden och det startar paniken. Genom alla dörrar strömmar vampyrer in. Snabbt är eleverna och lärarna helt omringade

Vännerna gör sig redo att rädda sin skola. Det blir en förtvivlad kamp där Buffy tvingas se sina vänner falla en efter en. Till slut är det bara hon och Giles kvar. Men Buffy tror inte sina ögon när Giles vänder sig mot henne, blottar tänderna och attackerar henne. Det var han som blivit biten!

Fångad och övermannad inser hon att hennes sista stund är kommen. Trots detta vägrar hon blunda och ser sina fiender rakt i ögonen när de dödar henne.

Sunnydales öde är beseglat. Med Buffy borta kan vampyrerna härja fritt på stadens gator. Människorna flyr och gömmer sig inne efter solnedgången.

Men frukta inte, för när Buffy dog föddes en ny dräpare, redo att ta sig an världens ondska!

För som legenden säger:

Into every generation a slayer is born: one girl in all the world, a chosen one. She alone will wield the strength and skill to fight the vampires, demons and the forces of darkness; to stop the spread of their evil and the swell of their number. She is the Slayer

Majola var tvilling

images

Resterande roller:
Habina - siare som blev omvänd av demonen
Asko - vampyr
Artline - vampyr
Matmissbrukaren - Ängel
Lilltess - tvilling

buffy1.jpg

Tuff och hård kamp!
Jag tycker att den här lekens spelare var q4e - du var ju så nära att naila Habina som demonoffret igår.

Jag antar att MM fattade att Habina var siare och alltså trodde på henne när hon röstade på q4e.

Aldrig lita på någon! O_o

Dag-DL 1

20.04 glömmerallt röstar på Dentaku
21.28 Dentaku röstar på Habina
21.38 LenaH röstar på Asko
21.39 Koppen röstar på Quarterforever
21.47 Habina röstar på dentaku
21.50 Lilltess röstar på Habina
21.50 Artline röstar på Lobelia.
21.50 Matmissbrukaren röstar på Lobelia
21.56 Habina ändrar röst till Lobelia
21.57 Majola röstar på Habina
21.58 quarter4ever röstar på Lobelia
21.58 Asko röstar på Koppen
21.59 Lobelia röstar på Habina
21.59 bollen__ röstar på Lobelia

Dentaku 1
Asko 1
Q4 1
Habina 4
Lobelia 5
Koppen 1

Natt-DL1
Demonen demonar LenaH
Siaren siar Dentaku
Ängeln skyddar Matmissbrukaren
Vampyrerna äter Peaux

Dag-DL 2
16.23 Habina röstar på dentaku
18.11 Lilltess röstar på Habina
18.44 bollen__ röstar på Habina
19.52 glömmerallt röstar på Dentaku
20.18 LenaH röstar på Dentaku
20.23 Artline röstar på Dentaku
20.25 Dentaku röstar på Habina
20.57 Koppen röstar på Dentakau
20.59 Asko röstar på Habina
21.31 Lilltess ändrar röst till bollen__
21.40 Matmissbrukaren röstar på Dentaku
21.48 quarter4ever röstar på bollen__
21.53 Majola röstar på Dentaku

Dentaku 7
Habina 3
bollen__ 2

Natt-DL 2
Demonen demonar Lilltess
Siaren siar bollen__ som r vampyr
Ängeln skyddar Habina
Vampyrerna äter LenaH

Dag-DL 3
Röstlista
14.23 Habina röstar på bollen__
17,45 glömmerallt röstar på bollen__
17,51 Artline röstar på Bollen__
21.15 Asko röstar på bollen__
21.17 Lilltess röstar på bollen__
21.30 quarter4ever röstar på bollen__
21.32 Majola röstar på bollen__
21.38 Matmissbrukaren röstar på Bollen__
21.41 Koppen röstar på bollen__
22.00 bollen__ röstar på bollen__

Natt-DL 3
Demonen demonar Habina
Siaren siar matmissbrukaren som är ängel
Ängeln skyddar matmissbrukaren
Vampyrerna äter Matmissbrukaren

Dag-DL 4
17,07 Koppen röstar på Asko
21.22 Artline röstar på koppen
21.35 Matmissbrukaren röstar på Koppen
21.41 Lilltess röstar på koppen
21.44 Majola röstar på Koppen
21.45 Asko röstar på Koppen
21.51Habina röstar på koppen
21.52 glömmerallt röstar på asko
21.55 Lilltess ändrar röst till asko
21.59 quarter4ever röstar på koppen!
21.59 Habina ändrar röst till Asko

Asko 4
Koppen 5

Natt-DL 4

Vampyrerna äter glömmerallt

Dag-DL 5

18.59 Habina röstar på quarter4ever
21,41 Lilltess röstar på Asko
21.57 Majola röstar på Quarter4ever.
21:58 Matmissbrukaren röstar på Quarter4ever
21:58 Asko röstar på Quarter4Ever
21:59 Artline röstar på Quarter4ever
22:00 quarter4ever röstar på matmissbrukaren

Natt-DL 5

Vampyrerna äter Majola

ONDA VINNER

Och jag som suttit och kollat från läktaren tog direkt att Habina blivit omvandlad igår när hon skrev att hon inte hade någon mer hon var säker på. Det här var min klart bästa lek, och jag var inte ens med. :rofl:

Fast så skulle jag skrivit även som god. Jag måste ju ha teorier för att få nämna om någon är god/ond och då hade artline inte skrivit något.

Tuff och hård kamp!
Jag tycker att den här lekens spelare var q4e - du var ju så nära att naila Habina som demonoffret igår.

Jag antar att MM fattade att Habina var siare och alltså trodde på henne när hon röstade på q4e.

Aldrig lita på någon! O_o

Fast jag tala ju om för MM att det var sannolikt att habina var demonad så lyssna på habina var ju det sista hon borde göra. :arghh:

För övrigt kände jag mig grymt motarbetad av min egen sida ett tag när jag gjorde mitt bästa för att hålla siare, ängel och spion hemliga för ulvarna(extra viktigt i en lek med demon) alla andra verkade mest tycka det var bra att tala omO_o

Fast jag tala ju om för MM att det var sannolikt att habina var demonad så lyssna på habina var ju det sista hon borde göra. :arghh:

För övrigt kände jag mig grymt motarbetad av min egen sida ett tag när jag gjorde mitt bästa för att hålla siare, ängel och spion hemliga för ulvarna(extra viktigt i en lek med demon) alla andra verkade mest tycka det var bra att tala omO_o

Det är ju sant. Vi får se hur hon tänkte.

Jag fattade att du höll dom hemliga så gott det gick!

Jag har varit sjukt frustrerad. Hur kan någon ens ha tvekat om vem som hade vilken roll?? Siaren var ju uppenbar dag 2, spionen var det ju så fort jag blev käk? Ängeln ganska snabbt därefter, varför var ni så förvirrade??

Jag tycker den här leken var en riktig skolbokslek. :banghead:

Alltså, vi behöver ta ett snack om outningarna i anmälningstråden. Det har varit lite för många sådana lekar nu ett tag.

Vi förstod ganska fort att Habina var siare. Eftersom Lena trodde på henne så var det givet att hon var spion :p

Sedan trodde vi helt klart Lilltess och Q4 var tvillingar.

Vi förstod ganska fort att Habina var siare. Eftersom Lena trodde på henne så var det givet att hon var spion :p

Sedan trodde vi helt klart Lilltess och Q4 var tvillingar.
Tack!
När några trodde jag var siare så undrade jag verkligen hur de tänkte.

Du spelade sjukt bra förresten, jag hade dig på min ulvlista men fan vet hur jag skulle motiverat det! :)

Liknande trådar

• Låst
Tjatter När Angel - en vampyr som fått tillbaka sin själ - lämnar sin stora kärlek Buffy i Sunnydale och kommer till LA träffar han halvdemonen...
70 71 72
Svar
1 422
· Visningar
56 027
Senast: Mirtai
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Intressanta uppfostringsmetoder?
  • Vilken försäkring?