Welcome to Hellmouth! (Ulvlek)

Artline röstar på Quarter4ever

Det är något som inte stämmer. Dels så vände hon mot lilltess efter koppen åkte ut. Sedan verkar det som hon inte hade rollen hon haft. Det kanske till och med så att hon låtsas ha en annan roll. Något stämmer inte. Koppens röst på henne i första DL kanske var en alibiröst? (för jag har för mig att koppen röstade på Q4 då.. hinner inte titta)
ja koppen röstade på mig i första DL, men inte för att ha en alibiröst...

Artline röstar på Quarter4ever

Det är något som inte stämmer. Dels så vände hon mot lilltess efter koppen åkte ut. Sedan verkar det som hon inte hade rollen hon haft. Det kanske till och med så att hon låtsas ha en annan roll. Något stämmer inte. Koppens röst på henne i första DL kanske var en alibiröst? (för jag har för mig att koppen röstade på Q4 då.. hinner inte titta)
varför tror du jag låtsats haft en annan roll än den jag haft? Lätt skumt kan jag tycka, försent att ändra röst, men ville skriva det...

*Uppdatering*

Oz är bekymrad. Senaste tiden har han inte känt sig riktigt som han hör hemma i gänget. Han må vara varulv men han jagar ju vampyrer minst lika mycket som alla andra?

Nattens patrull är tråkig och stillsam så han har gott om tid att grotta ner sig i sina tankar.

Plötsligt prasslar det till i en buske och ett gäng monster hoppar fram. Hade det varit fullmåne hade varulven Oz haft en chans men som vanlig människa är det över snabbt.

När vampyrerna druckit sig mätta återstår bara ett tomt skal av det som en gång var Oz.

Quarter4Ever var bybo

284

Natt-DL kl 10.00

*Uppdatering*

Oz är bekymrad. Senaste tiden har han inte känt sig riktigt som han hör hemma i gänget. Han må vara varulv men han jagar ju vampyrer minst lika mycket som alla andra?

Nattens patrull är tråkig och stillsam så han har gott om tid att grotta ner sig i sina tankar.

Plötsligt prasslar det till i en buske och ett gäng monster hoppar fram. Hade det varit fullmåne hade varulven Oz haft en chans men som vanlig människa är det över snabbt.

När vampyrerna druckit sig mätta återstår bara ett tomt skal av det som en gång var Oz.

Quarter4Ever var bybo

284

Natt-DL kl 10.00
....
fuck
:banghead:

spök
ja nu hoppas jag ni tar det goda!, Det är inte lätt nu,,,,,
slutspök
eller

förresten
Bollen__ nu kan jag ju prata med dig om nätterna iaf..
:D

Förutom det att hon inte alls var demonad som jag trodde (förlååt :banghead:) så hade jag fel om hennes roll ändå! :banghead:

that's it, jag litar aldrig mera på mig själv igen :banghead:

ps. det saknas några :banghead::banghead::banghead::banghead: här.

18.59 Habina röstar på quarter4ever
21,41 Lilltess röstar på Asko

21.57 Majola röstar på Quarter4ever.
21:58 Matmissbrukaren röstar på Quarter4ever
21:58 Asko röstar på Quarter4Ever
21:59 Artline röstar på Quarter4ever
22:00 quarter4ever röstar på matmissbrukaren

Stämmer det?

Sorry Quarter.
Återgår till min fredagskväll nu och låtet mig överraskas ang. antalet onda imorgon bitti. Om det var två gamla kvar borde leken ta slut i natt om inte ängeln lyckas skydda.

Men va? Bybo? Jag trodde ju tvilling. Öh? :banghead:

Får sova på saken, skall upp tidigt imorgon och åka till Hööks för shopping. Legitimt skäl att tröstshoppa va? ;)

Hursomhelst, ifall jag inte blir käkad, så hoppas jag på nya smarta idéer från mig själv. Hoppas... :crazy:

Kanske skall förtydliga innan någon blir hysterisk. Tvilling som blivit demonad. Men då letar jag vidare efter onda imorgon. :(

Liknande trådar

• Låst
Tjatter När Angel - en vampyr som fått tillbaka sin själ - lämnar sin stora kärlek Buffy i Sunnydale och kommer till LA träffar han halvdemonen...
70 71 72
Svar
1 422
· Visningar
56 027
Senast: Mirtai
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar