Welcome to Hellmouth! (Ulvlek)

jo jag håller med
Men samtidigt så måste man ju kunna dra paralleller till Koppens tidiga röst mot Habinas tidiga röst på bollen__?
Att man är så stensäker så något bör man veta?

Men är man stensäker så får man faktiskt teoria bättre. Man kan inte säga att det är det enda jag har att gå på just nu utan man får plocka upp vartenda litet halmstrå som finns om personen i leken och verkligen visa att man vet något om man inte kan uttrycka sig bättre själv.

Jag menade mer att ängeln borde ju veta att hon skyddat Koppen i detta fallet och att käket misslyckades, så slutsatsen ängeln kan dra är ju att hon iaf är god även om ängeln inte vet rollen...

Eh ja men hela ditt resonemang bygger ju på att koppen skulle varit skyddad och det tycker jag som sagt är osannolikt med tanke på att hon var misstänkt. Dessutom om koppen vore skyddad så hade hon jusjälv kunnat vara ängeln.

Och även om koppen skulle vara god(men inte ängel och) om ängeln skulle skyddat henne så finns det ju ingen anledning för ängeln att följa hennes röst.

Du har liksom så många om men och kanske i din teori att det blir ruskigt långsökt och osannolikt.

Men är man stensäker så får man faktiskt teoria bättre. Man kan inte säga att det är det enda jag har att gå på just nu utan man får plocka upp vartenda litet halmstrå som finns om personen i leken och verkligen visa att man vet något om man inte kan uttrycka sig bättre själv.
jag tycker inte heller att hon teoriat särskilt övertygande, jag har ju plockat ut vad jag hittat på henne med kommentarer så hon är nog den jag finner mest underlig sammantaget idag, avvaktar och ser vad som kommer mer upp under kvällen...
just nu 1 tim 45 min till DL... and counting...

Eh ja men hela ditt resonemang bygger ju på att koppen skulle varit skyddad och det tycker jag som sagt är osannolikt med tanke på att hon var misstänkt. Dessutom om koppen vore skyddad så hade hon jusjälv kunnat vara ängeln.

Och även om koppen skulle vara god(men inte ängel och) om ängeln skulle skyddat henne så finns det ju ingen anledning för ängeln att följa hennes röst.

Du har liksom så många om men och kanske i din teori att det blir ruskigt långsökt och osannolikt.
ja det håller jag med om, men var tvungen att lufta tankarna för lite input ändå...

Jag tror Q4 syftar på att koppen skrev igår "om jag överlever" precis som hon var rädd för att bli käkad.

jag tycker inte heller att hon teoriat särskilt övertygande, jag har ju plockat ut vad jag hittat på henne med kommentarer så hon är nog den jag finner mest underlig sammantaget idag, avvaktar och ser vad som kommer mer upp under kvällen...
just nu 1 tim 45 min till DL... and counting...

22.00 eller hur? :)

ja det är ju ett verkligt riskabelt drag, men de två senaste lekarna har ulvarna varit riktigt offensiva så ville bara veta hur det blir om detta skulle inträffa.
Men håller med dig i det du skrev att koppen kanske inte är det troligaste alternativet att ha fått beskydd inatt sett till leken totalt...

Nej det är inte riskabelt snarare helt hysteriskt och vannsingt dumdristigt och inte på några vis jämförbart med vad som hänt i de senaste lekarna.

Just nu är det typ halva starfältet inne och kommenterar och funderar, jag vet att @majola har dåligt med tid, men dags att komma in nu!
@Koppen jag är väldigt intresserad av att höra dina synpunkter på det vi har sagt om dig?
@Asko du behöver visa mer av dig för att vi inte ska misstänka dig!
@Habina lite mer inlägg vore.....klargörande....tror jag?

Liknande trådar

• Låst
Tjatter När Angel - en vampyr som fått tillbaka sin själ - lämnar sin stora kärlek Buffy i Sunnydale och kommer till LA träffar han halvdemonen...
70 71 72
Svar
1 422
· Visningar
56 035
Senast: Mirtai
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar