Ok lite citat från koppens inlägg, med tanke på att hon inte gjort så många, var det förvånadsvärt många jag hittade något jag reagerade på!
Det börjar redan här då hon tror att Hedinn är med i leken... Bollen__ gjorde ju ett liknande misstag fast då ang en roll som inte var med( röstfifflare) Så det är lite skumt tycker jag! sedan är detta inlägget hon pratar om dentaku och ev ängelroll som jag och flera reagerade på- kan inte annat än fortfarande tycka att det är ett....konstigt...statement!
Här pratar hon om Hedinn igen och jag tror det var då jag observerade att hon trodde att en spelare som bara OT som åskådare, med annan färg, faktiskt skulle vara med i leken...
Efter Dentaku blev utröstad var hon blixtsnabb att kommentera att hon minsann reagerat först, lite misstänkt det också, ser ut som ett rejält godförklaringsförsök!
Här skriver hon att hon trodde LenaH hade en specialroll, vilket jag också trodde mfl, nu misstänker jag att det var precis det LenaH ville att de onda skulle tro, för att skydda riktiga siaren... reagerade också på ordet "de" som hon sedan menar skulle varit ett "det" blir ganska olika hur man läser meningen med de olika orden eller hur? Samt att hon verkar fiska efter info om vilken ev specialroll som Habina skulle ha?
Koppens röstmotivering till bollen__
Med tanke på bollen__s storstilade sorti. så känns raden innan rösten kommer lite, hm , i samma stil?
Och direkt efter Majolas(?) fina färglagda röstlistor där man ser hur alla röstat i alla DagDL kommer denna kommentaren nedan.
Jag ifrågasätter varför inte hon berättar direkt? hennes svar:
Båda inläggen verkar för mig oblygt hinta om att HON själv skulle ha en sån roll att hon är första objekt att äta under natten, hon fortsätter att godförklara sig tycker jag
Efter misslyckat nattkäk så fortsätter hon att hinta om att ängeln skulle skyddat henne under natten och att hon därför är kvar... sedan kommer hon med en förklaring till hennes kommentar kvällen innan "OJ jag tror jag vet vem jag ska rösta på....."
Till sist kommentaren om varför hon la en tidig röst på Asko:
jag väntar nu på att andra som jag håller för goda ska stödja Koppens röst, för om hon skulle ha en sådan roll att ängeln skyddat henne inatt så måste ju iaf ängeln gå med i Koppens teoriande och slutsatser kan jag tycka.
Väntar med spänning på hur det kommer arta sig!