Kändes inte det ganska självklart att hon syftade på Asko? Med tanke på Habina rösten? Det var efter hon sett röstningsstatistiken hon skrev så?nej bara detta "OJ då vet jag vem jag ska rösta på......."
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kändes inte det ganska självklart att hon syftade på Asko? Med tanke på Habina rösten? Det var efter hon sett röstningsstatistiken hon skrev så?nej bara detta "OJ då vet jag vem jag ska rösta på......."
nej bara detta "OJ då vet jag vem jag ska rösta på......."
jo det kan ju alla räkna ut...Kändes inte det ganska självklart att hon syftade på Asko? Med tanke på Habina rösten? Det var efter hon sett röstningsstatistiken hon skrev så?
Just nu är det typ halva starfältet inne och kommenterar och funderar, jag vet att @majola har dåligt med tid, men dags att komma in nu!
@Koppen jag är väldigt intresserad av att höra dina synpunkter på det vi har sagt om dig?
@Asko du behöver visa mer av dig för att vi inte ska misstänka dig!
@Habina lite mer inlägg vore.....klargörande....tror jag?
just det som jag ifrågasatte igår, och då fick svar att (typ) då blir det nog så ändå....Precis
OCH, om man nu är rädd för att käkas så kanske man borde skriva ut sina teorier istället för att låta dom följa en i graven om man nu är god och har en tanke man tror starkt på.
Flåt jag är här! Jag bara råkade hitta en hemsida med sjukt roliga gifar från ett program som får mig att sitta här med ett fånleende och fnittrar hela tiden Jag ska försöka fokusera!@Asko du behöver visa mer av dig för att vi inte ska misstänka dig!
jodå men nu menade jag lite mer... aktivt... deltagande i diskussionerna av Habina även om hon skriver kloka saker när hon väl kommenterar..Jag tycker Habina bidragit ganska mycket?
Övriga håller jag med om att det vore trevligt att se mer av, Asko har dock skrivit rätt mycket tror jag även om jag har svårt att placera henne.
Mitt svar, lämnat utan vidare notifiering igår...Fast nu kanske jag blir det ändå pga detta...
sorry men bättre" to speak out loud" i detta läget, eller hur?
börja med att förklara dig själv?Jaaa.. Jag är här men jag vet inte vad jag ska göra. Jag är inget bra på att analysera och läsa mellan raderna i inläggen, och när jag gått mera på känsla förut har det inte heller gått så bra
the missing piece it is...Jag har fått känslan av att vi är två läger och två ensamma..
Jag och q4 (tycker Majola kommer in på ett hörn här)
GA, MM och Habina (Artline på ett hörn här.)
Koppen och Asko för sig
Eftersom jag ser alla som goda i lägerna så är det ju något som inte stämmer, speciellt eftersom jag inte tror att asko och koppen är i lyan tillsammans.
Menar du om huruvida goda eller onda alla här är?börja med att förklara dig själv?
Och ta sedan resten, är du osäker kan du skriva neutral,
du bör ju ha åsikter, eller hur?
the missing piece it is...
du är...skrämmande!!Jag hittar inte den !!!! Kan inte siaren och spionen komma och ändra om lite i min lista eller något. Jag får panik jag har 100 teorier om vem som kan va siare ängel och spion men alla faller direkt igen. Jag tror mig se en sak glasklart, sedan blir jag paranoid och då rasar mina teorier!!
Jag är här... tänker, öppnar massor med flikar och så...
Jag tror jag postar lite allt eftersom, men risk för att det blir väldigt spridda anteckningar, men annars blir det lika sent som de andra kvällarna innan jag får ihop n
Har försökt snygga till min katastroflista sedan igår, kan någon tala om ifall den stämmer nu.
Habina röstar Dentaku, Dentaku, bollen__
glömmerallt röstar Dentaku, Dentaku, bollen__
Artline röstar Lobelia, Dentaku, bollen__
Asko röstar Koppen, habina, bollen__
Lilltess röstar Habina, bollen__, bollen__
quarter4ever röstar Lobelia, bollen__, bollen__
Majola röstar Habina, Dentaku, bollen__
Matmissbrukaren röstar Lobelia, Dentaku, bollen__
Koppen röstar Quarter4ever, Dentaku, bollen__
Efter att bollen__ åkt ut igår så tror Q4E och MM först att hon var demonen. OM de två sitter i lyan så hade de vetat att det inte var så. Men naturligtvis kan det vara ett listigt drag bara.
kanske ska du vända på detdu är...skrämmande!!
....Lik mig i tankarna...
så NÅDE DIG om du är den felande länken!!
Jag skrev aldrig att jag trodde att hon var demonen?!
Q4 skrev något om att tänk om hon är demonen och då skrev jag en kommentar tillbaka att det får vi veta om typ 10 min.
hm så jag har nog rätt i min sista aning!!!!!!
Frågan är ju då vem som byter sida...
phu
"bara" vanlig ulv.... dåså demonjakten fortsätter