Welcome to Hellmouth! (Ulvlek)

Nä alltså jag gör så. Nu vill jag veta vad koppen är! För hon kan va typ siare men vi alla kommer va osäkra på henne hela tiden. Är hon nu siare vet vi ju att asko är nästa offer att ta! Så därför:

Lilltess röstar på koppen (om du hinner in och förklarar dig kan jag tänka mig att ändra @Koppen )

Om Asko: Hon har haft en låg profil senaste dygnet. Mest OT och inlägg i stil med "jag fattar ingenting" och "vad jag än gör är det fel". Det tar verkligen emot att använda det som argument emot henne eftersom jag själv är grönast av alla och har extremt lite koll, men jag tycker att hon argumenterade skarpare i början.

Röststatistiken är sådär, Asko röstar Koppen, habina, bollen__. Vi vet ju inte vet vilken sida Koppen och Habina tillhör.

Det har polariserats Asko - Koppen ikväll. Om Asko lynchas i kväll och visar sig vara god, tror jag att Koppen och/eller en spelare som jag inte törs skriva ut nu (Voldemort...) är ond. Jag tror inte att Asko och Koppen sitter i lyan ihop, de har kivats för mycket och Koppens tidiga röst på Asko idag tycker jag inte visar på att de är kollegor.

Om Koppen: Har haft en del tabbar, som ju flera har nämnt redan Hedinn. Sedan knepiga inlägg:
Rulla in en boll och låt den rulla....

Jag rullar bollen vidare till nästa röst efter att jag lagt min.
Koppen röstar på bollen__

Med så många röster på sig borde det vara glasklart.
Men samtidigt gillar jag inte att en som är mer eller mindre ondförklarad försöker få med mig och Habina (som jag tror ör god) i misstankar luktar vetkligen ulv.
Så nä, finns ingen anledning att rösta på nån annan

Ska ni dra ut vampyrtänder? :cool:

*hosthistharklelASKOhost* :angel:

Osv. Koppen har lite immunitet eftersom hon är så skum, men nu börjar det blir för mycket...

Jag vet varken ut eller in nu. Rösta på koppen för att hon tycker att jag borde rösta på Asko? För att Asko röstade på mig i dl2?

Eller rösta på Asko för att hon röstade på mig i dl2?

Eller rösta på Majola för att jag inte får något grepp om henne?

Jag begriper mig inte på koppen...
Förstår inte???

jamen.. eh..
WHAT?

Men vad händer?!

@Koppen

Du måste förklara hur du menar. Hur ska vi andra få en chans att fatta när du inte säger något.

Förlåt mig @Koppen om du nu skulle ha en viktig god roll men alltså du förtjänar att bli lynchad så skum du är!!! Dock vet jag inte om jag vågar rösta på dig :crazy:

Läser ni inte vem jag skrev mellan hostningarna :p

Nä alltså jag gör så. Nu vill jag veta vad koppen är! För hon kan va typ siare men vi alla kommer va osäkra på henne hela tiden. Är hon nu siare vet vi ju att asko är nästa offer att ta! Så därför:

Lilltess röstar på koppen (om du hinner in och förklarar dig kan jag tänka mig att ändra @Koppen )

Jag tror inte koppen är siare men om du tror det så förstår jag inte alls varför du röstar på henne? Det verkar väldigt riskabelt

Vågar du rösta på mig när jag redan talat om hur säker jag är på Asko?
Nej jag hintar inte, men det talar sitt tydliga språk

Jag tror inte koppen är siare men om du tror det så förstår jag inte alls varför du röstar på henne? Det verkar väldigt riskabelt

Tror inte heller det men skulle hon va det så har hon ju inte tillfört något mer än att själv bli misstänkt. Jag har en annan som jag tror på stenhårt som siare. Men man vet ju aldrig :/

Vågar du rösta på mig när jag redan talat om hur säker jag är på Asko?
Nej jag hintar inte, men det talar sitt tydliga språk

Men för tusan Koppen, bli normal. Jag pallar inte sånt här. Jag har t o m lidit rent fysiskt av dina inlägg i lekar där jag inte ens deltagit... :confused: :banghead: Hur kan man vara så förvirrande?

Jag vet varken ut eller in nu. Rösta på koppen för att hon tycker att jag borde rösta på Asko? För att Asko röstade på mig i dl2?

Eller rösta på Asko för att hon röstade på mig i dl2?

Eller rösta på Majola för att jag inte får något grepp om henne?
hm du gjorde dig just lite mer skum i mina ögon just nu...

Då koppen inte argumenterar för sin sak, blir jag misstänksam på om hon skulle kunna vara demonen ändå. Kan vara helt fel ute, men av tre misstänkta beter hon sig skummast.

Habina röstar på koppen

Även om jag känner mig extremt osäker på det här. :-S

glömmerallt röstar på asko

Dels för att jag inte gillar strömröstandet på koppen dels för att hon försvara D lite tidigare i leken(ska leta reda på de inläggen om ni vill)

Liknande trådar

• Låst
Tjatter När Angel - en vampyr som fått tillbaka sin själ - lämnar sin stora kärlek Buffy i Sunnydale och kommer till LA träffar han halvdemonen...
70 71 72
Svar
1 422
· Visningar
56 029
Senast: Mirtai
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar