jamen är hon god i detta så fattar jagJag begriper mig inte på koppen...
nada-
-inget alls-
-Total Lost?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
jamen är hon god i detta så fattar jagJag begriper mig inte på koppen...
Rulla in en boll och låt den rulla....
Jag rullar bollen vidare till nästa röst efter att jag lagt min.
Koppen röstar på bollen__
Med så många röster på sig borde det vara glasklart.
Men samtidigt gillar jag inte att en som är mer eller mindre ondförklarad försöker få med mig och Habina (som jag tror ör god) i misstankar luktar vetkligen ulv.
Så nä, finns ingen anledning att rösta på nån annan
Ska ni dra ut vampyrtänder?
*hosthistharklelASKOhost*
Jag begriper mig inte på koppen...
Förstår inte???
jamen.. eh..
WHAT?
Men vad händer?!
@Koppen
Du måste förklara hur du menar. Hur ska vi andra få en chans att fatta när du inte säger något.
Förlåt mig @Koppen om du nu skulle ha en viktig god roll men alltså du förtjänar att bli lynchad så skum du är!!! Dock vet jag inte om jag vågar rösta på dig
Nä alltså jag gör så. Nu vill jag veta vad koppen är! För hon kan va typ siare men vi alla kommer va osäkra på henne hela tiden. Är hon nu siare vet vi ju att asko är nästa offer att ta! Så därför:
Lilltess röstar på koppen (om du hinner in och förklarar dig kan jag tänka mig att ändra @Koppen )
...*hosthistharklelASKOhost*
Läser ni inte vem jag skrev mellan hostningarna
Vågar du rösta på mig när jag redan talat om hur säker jag är på Asko?Nä alltså jag gör så. Nu vill jag veta vad koppen är! För hon kan va typ siare men vi alla kommer va osäkra på henne hela tiden. Är hon nu siare vet vi ju att asko är nästa offer att ta! Så därför:
Lilltess röstar på koppen (om du hinner in och förklarar dig kan jag tänka mig att ändra @Koppen )
Jag tror inte koppen är siare men om du tror det så förstår jag inte alls varför du röstar på henne? Det verkar väldigt riskabelt
Vågar du rösta på mig när jag redan talat om hur säker jag är på Asko?
Nej jag hintar inte, men det talar sitt tydliga språk
jodå precis DÄRFÖR!!Läser ni inte vem jag skrev mellan hostningarna
Vågar du rösta på mig när jag redan talat om hur säker jag är på Asko?
Nej jag hintar inte, men det talar sitt tydliga språk
hm du gjorde dig just lite mer skum i mina ögon just nu...Jag vet varken ut eller in nu. Rösta på koppen för att hon tycker att jag borde rösta på Asko? För att Asko röstade på mig i dl2?
Eller rösta på Asko för att hon röstade på mig i dl2?
Eller rösta på Majola för att jag inte får något grepp om henne?
Kan inte låta bli att skratta nu.Men för tusan Koppen, bli normal. Jag pallar inte sånt här. Jag har t o m lidit rent fysiskt av dina inlägg i lekar där jag inte ens deltagit... Hur kan man vara så förvirrande?
hm du gjorde dig just lite mer skum i mina ögon just nu...