Welcome to Hellmouth! (Ulvlek)

Då missförstod jag er helt.

Jag tolkade det som att ni efter bollen__s röstmotivering trodde att Q4Es misstanke var riktig.

Nej, inte vad det gäller mig iaf. Jag hade ingen tanke på om hon var demon eller ulv utan jag tänkte bara ond. Sen kom Q4 med funderingar kring demonen som jag kommenterade.
Jag tycker väl det verkar svårt att bara jaga just demonen? Ulv som ulv? Sen att det kommer lite biverkningar när demonen åker ut är ju en annan femma.

Tja, min lilla lista då.
Jag tror mig veta var jag har Q4 och lilltess, så de håller jag på goda sidan ... så länge jag inte har fel :p
Och då är det habina, majola, glömmerallt, artline, koppen, matmissbrukaren kvar.
GA och MM känns fortfarande läskiga, tror att det beror på att jag ser dem som erfarna spelare som skulle kunna lura av mig brallorna och behån samtidigt :o Men de är väl mera på neutral nivå .. hoppas jag.
majola och artline ligger nog lite på samma nivå, neutral tror jag då jag ändå inte riktigt vet var jag har dem.
habina är jag medveten om att jag har misstänkt tidigare, och jag känner att även om jag har någon vag tanke om en viss god roll så är misstanken fortfarande kvar. Så hon ligger både på låg god och låg ond nivå :p
koppen är väl den som ligger längst ned på min lista över godhetsskalan antar jag.

Känns lika bra att rösta nu. Tror inte jag kommer ändra mig.

dentaku har dålig koll och oroar sig att den dåliga kollen ska hålla i sig fram till sista röstning som senaste leken. Detta reagerar jag på. Är hon säker på att hon är kvar till slutet även denna leken och varför isåfall? Ängel som tänker skydda sig själv? ;)

Här är inlägget hon gjorde som jag reagerade på och som fick igång alltihop. Själv trodde jag att hon var en egoistisk ängel som tänkt skydda sig själv leken igenom, men efter DL1 har jag fått andra infallsvinklar!

Jag tycker det låter som koppen vet att Dentaku INTE är ängel. Kanske försöker hon hinta om att hon har den rollen. Eftersom ingen godförklarat koppen så känns det inte som hon är ängel. Kommentaren kan ha varit ett kompis skämt ifrån lyan

Sedan hoppas jag (om jag överlever inatt) kunna vara mer aktiv och insatt. Märker att jag har missat mycket idag.

Oj, tror jag vet redan nu vem som får min röst imorgon om jag överlever som sagt.
Förklarar mer imorgon. Lång dag idag och blir en ganska lång imorgon med.
Natti på er

Jag står fast vid att jag tycker att sådana kommentarer är misstänkt. Att hon trodde att hedinn var med i leken kan mycket väl varit en ulv som bara har koll på sina egna. Sedan verkar hon lite för säker på asko + att hon inte kommit med teorier mot andra (?)

Artline röstar på koppen

Känns lika bra att rösta nu. Tror inte jag kommer ändra mig.

Jag tycker det låter som koppen vet att Dentaku INTE är ängel. Kanske försöker hon hinta om att hon har den rollen. Eftersom ingen godförklarat koppen så känns det inte som hon är ängel. Kommentaren kan ha varit ett kompis skämt ifrån lyan

Jag står fast vid att jag tycker att sådana kommentarer är misstänkt. Att hon trodde att hedinn var med i leken kan mycket väl varit en ulv som bara har koll på sina egna. Sedan verkar hon lite för säker på asko + att hon inte kommit med teorier mot andra (?)

Artline röstar på koppen

Jag såg det där med Hedinn och tänkte samma sak. Men sa inget om det då utan tänkte att hon måste tänkt fel. Vilket hon uppenbarligen har gjort :p

Just nu är det typ halva starfältet inne och kommenterar och funderar, jag vet att @majola har dåligt med tid, men dags att komma in nu!
@Koppen jag är väldigt intresserad av att höra dina synpunkter på det vi har sagt om dig?
@Asko du behöver visa mer av dig för att vi inte ska misstänka dig!
@Habina lite mer inlägg vore.....klargörande....tror jag?

Jag vet inte vad jag kan klargöra. Grubblar på vem jag misstänker mest och försöker läsa ikapp mig. :)

klargöra och klargöra...Visa lite mer av dina tankar bara:)

Det har inte dykt upp så mycket mer sedan i em. Tror matmissbrukaren och glömmerallt är goda då de tänker som jag.

Lilltess + artline hamnar på mer neutral och jag tror jag törs stoppa in dig där också.

Asko, koppen och Majola är de jag inte blir klok på. Vem verkar ulvigast? :-S

kanske ska du vända på det
vilka är mest trolig onda?
du verkar mest försöka pussla in de goda?

Edit skulle citerat Lilltess utbrott om att man blir paranoid, råkade ta mitt svar istället...

Alltså mitt svar på den är att det skulle vara du eller artline. Främst för det ändå är lite skumt att vi godförklarade varandra sedan dag ett? (Det har jag visserligen en teori om varför ) och sen för att artline känns som i mitten på allas listor och har väl aldrig blivit helt godförklarade av någon och jag väntar ju på att på något sätt få bekräftelse av siaren att jag är inne på rätt spår.

Jag ber om ursäkt för mina röriga inlägg idag, jag mår pyton känns som det är en influensa på G så är helt matt i både kropp och knopp.

För mig så står det mellan Asko och Koppen MEN efter det där inlägget från Asko som skulle kunna betyda att hon har en viss god roll så är Koppen den enda jag inte kan placera just nu och Artline fick ner allt så fint i hennes teorinlägg och jag känner likadant. Q4 tycker hon godförklarar sig hela tiden och själv så undrar jag varför man inte skriver ut sina tankar om man nu tror man ska bli käk så alla andra kan få ta del av dom. Koppen är helt enkelt mysko!

Matmissbrukaren röstar på Koppen

Förlåt mig @Koppen om du nu skulle ha en viktig god roll men alltså du förtjänar att bli lynchad så skum du är!!! Dock vet jag inte om jag vågar rösta på dig :crazy:

Liknande trådar

• Låst
Tjatter När Angel - en vampyr som fått tillbaka sin själ - lämnar sin stora kärlek Buffy i Sunnydale och kommer till LA träffar han halvdemonen...
70 71 72
Svar
1 422
· Visningar
56 029
Senast: Mirtai
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar