Welcome to Hellmouth! (Ulvlek)

Hemskt vad vitlök ni äter! Vågar jag säga att jag inte äter vitlök eller kommer jag bli utröstad direkt då? :(

Hemskt vad vitlök ni äter! Vågar jag säga att jag inte äter vitlök eller kommer jag bli utröstad direkt då? :(

I såna fall ligger jag också risigt till. :( Fast å andra sidan åt jag vegetariskt till middag och det är inte särskilt vampyrigt(eller ulvigt för den delen).

Kollar nu på deltagar listan och på inlägg listan (som jag toppar tillsammans med @Dentaku :angel:)

@glömmerallt har bara skrivit två(!) inlägg :( har hon glömt oss? (pun intended)

@Peaux finns inte alls på inlägglistan, tråkigt nog :crazy:

@Koppen har skrivit fyra inlägg ... känns lite futtigt, får gärna komma med mera :)

@majola med bara tre inlägg har jag nämnt tidigare, kom gärna med mera!

Nu ska jag gå och äta middag, men ska se till att rösta innan DL!

Mängden inlägg är dock tämligen orelevant när det är så mycket OT-aktigt pladder, vad spelar det för roll om folk har 2 eller 20 pladderinlägg innan leken kommer igång?

Jag mår för övrigt inget bra och ska gå och försöka sova men jag ska rösta först.

Jag älskar också vitlök - jag känner aldrig när andra människor har ätit vitlök, jag är liksom immun mot lukten. Men just idag har jag inte ätit någon. Just vitlök är inte en grönsak som funkar så bra att skära i stavar och dippa...

Jo, det var väl just det där med tid jag skrev? Samtidigt måste du hålla med om att en person som skriver mycket första dagen i större utsträckning riskerar att dra blickar till sig än någon som bara skriver några enstaka? Men jag tror inte heller att man kan dra några slutsatser av det, det är bara ett konstaterande att det finns många aspekter som gör just DL1 så svår. Jag kanske ska ta en allergitablett redan nu, börjar känna utslagen komma. :meh:
Jag vet inte, det kan iofs också vara smart att spamma leken för då orkar ingen riktigt läsa vad man skriver. Obs! Inte riktat åt något särskilt håll! :)

Ok nån ville höra mina tankar, och det är ju självklart. Ska inte sitta på dom själv! :D
Hedinn ligger i sängen eftersom hon inte kom i säng förrän 06:30. Borde hon inte kliva upp snart? Vi har en lek här! ;)
Flera diskuterar serien Buffy och annat OT.
Asko och Dentaku klurar på antalet ulvar. (Börjar bli en obligatorisk diskusion första DL ;) ) FÖ är det typ 6-7 sidor med OT, och en orsak till min dåliga inläggstatistik. Jag är dålig på sånt :p
Habina har läst igenom leken (är nånstans på sid 6, 7 nu tror jag) men kan inte hitta något än. Vem kan det? Misstänker alla som ulvar, vilket får iaf Lilltess och Lobelia att reagera. Npgot som även Habina noterar och svarar på.
dentaku har dålig koll och oroar sig att den dåliga kollen ska hålla i sig fram till sista röstning som senaste leken. Detta reagerar jag på. Är hon säker på att hon är kvar till slutet även denna leken och varför isåfall? Ängel som tänker skydda sig själv? ;)
snurrfian och Bollen käkar vitlök. Ulvar käkar också. Äter ni vitlök för att inte äta varandra? ;)
Sedan noterar jag att flera pratar om inläggstatistik osv. Jag har som sagt vart upptagen mestadelen av dagen och därför inte kunnat skriva nåt.
Men detta är mina funderingar så långt.
Jag reagerar lite på att koppen öppet spekulerar i vem som är ängeln ?
De enda som vill veta det är väl ulvarna ( vampyrerna ) ?
Vad kan en god tjäna på att peka ut någon så ? Hittar man en möjlig ängel vill man väl inte peka ut den?
Jag gjorde lite samma sak i min första lek ( fast då gällde det tvillingarna ) och fick smäll på fingrarna direkt.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter När Angel - en vampyr som fått tillbaka sin själ - lämnar sin stora kärlek Buffy i Sunnydale och kommer till LA träffar han halvdemonen...
70 71 72
Svar
1 422
· Visningar
56 027
Senast: Mirtai
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar