Men bara en tanke, om du ens tänkt tanken på att alla skulle vara onda, så måste du också vara ond ju? För om du är god så borde du ju veta att alla i nte är onda.
Nä, jag vet ju min roll, så den behöver jag inte räkna in i resonemanget.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men bara en tanke, om du ens tänkt tanken på att alla skulle vara onda, så måste du också vara ond ju? För om du är god så borde du ju veta att alla i nte är onda.
Både och är skumt, hur går man vilse sittande på en tunnelbana? I så fall är det väl föraren som dabbat sig?
Jag har blivit lurad att se Buffy igen, så jag råkade se tre avsnitt på raken.
Min enda analys hittills är att Lilltess och Lobelia känns på, när de reagerar på att jag misstänker alla som är med och leker. Noterar det, men det kan lika gärna vara två goda som vill hitta något att misstänka.
Ber om ursäkt för ingen aktivitet hittills idag - så blir det när man är arbetslös och tänker att det är roligare att somna om än att gå upp ..
@Lilltess sa (#173) "Men det gör nästan [Habinas] kommentar ännu skummare.." men jag skulle vilja understryka att detta är Habina som i min dammiga erfarenhet alltid säger något skumt
Annars tror jag att de onda är försiktiga med vad de säger så här i början, det är nog nästan omöjligt att se vilka det är
En nyfiken fråga - har man någonsin kunnat haffa en ulv redan i första utröstningen?
Jag tycker det är bökigt att det förmodligen är smart som ulv att inte göra mycket väsen av sig innan första DL samtidigt som det är många som har fullt giltiga skäl till att de inte kan vara särskilt aktiva(typ jobb, familj och sånt som egentligen inte är lika viktigt som ulvlek, men ändå). Och till det tillkommer ju punkten om att ulvar kan bete sig precis hur som helst.
Absolut inte för du misstänker alla, det är det fler som gör. Dock hur du formulerade dig, att ALLA skulle vara onda. Hade du sagt "alla andra" hade det varit en annan femma
Nu tror jag det snarare har med personlighet och om man har tid om man skriver mycket. Det som talar mot ulv är att det finns ca 1/3 som inte kommer att aktivt medverka till att en ulv åker ut utan försöker styra åt annat håll. Detbehöver inte krävas stora medel.Jag tycker det är bökigt att det förmodligen är smart som ulv att inte göra mycket väsen av sig innan första DL samtidigt som det är många som har fullt giltiga skäl till att de inte kan vara särskilt aktiva(typ jobb, familj och sånt som egentligen inte är lika viktigt som ulvlek, men ändå). Och till det tillkommer ju punkten om att ulvar kan bete sig precis hur som helst.
Nu tror jag det snarare har med personlighet och om man har tid om man skriver mycket.
Akta dig, jag blev lynschad för att jag skrev något i den stilen. Folk tyckte inte jag jagade ulvar nog och det var skumt.Själv tycker jag att det är svårt att vara aktiv första dagen. Finns inte mycket att gå på och det är svårt att komma igång.
Akta dig, jag blev lynschad för att jag skrev något i den stilen. Folk tyckte inte jag jagade ulvar nog och det var skumt.
Eller så är alla onda!