Welcome to Hellmouth! (Ulvlek)

Vet inte hur du menar @Asko men det är ovanstående jag syftar på och där ser du smileyn som svar på ifall de som kan allt om vampyrer är onda eller de som inget kan. Dvs jag trodde den teorin var ett skämt (eftersom LL lottar) och svarade med ett skämt.

Att Lobelia och Lilltess blir oroliga, förstår jag inte, men det betyder inte att de måste vara onda.
Hoppsan! Jag ber om ursäkt, jag ser nu att det var en smiley :) dumt nog gick jag efter vad jag själv hade klistrat in tidigare, skippade nog smileyn då.

kikar in lite snabbt mellan middagen och skjutsning till handboll och finner till min glädje att det börjat ta fart:up:
typiskt nog hinner jag inte toeria nu utan kommer tillbaka efter kl 20.30 då träningen är slut.
jag verkar ha lite tvärtomtider mot många andra här, ledigt på dagen att skriva men upptagen på kvällarna...
Jag återkommer ska försöka läsa lite på mobilen så jag inte har så mycket att ta ikapp sedan

Ber om ursäkt för ingen aktivitet hittills idag - så blir det när man är arbetslös och tänker att det är roligare att somna om än att gå upp .. :o

@Lilltess sa (#173) "Men det gör nästan [Habinas] kommentar ännu skummare.." men jag skulle vilja understryka att detta är Habina som i min dammiga erfarenhet alltid säger något skumt :p

Annars tror jag att de onda är försiktiga med vad de säger så här i början, det är nog nästan omöjligt att se vilka det är :crazy:

En nyfiken fråga - har man någonsin kunnat haffa en ulv redan i första utröstningen?

Det har hänt men det har ju berott på lite tur och inte skicklighet skulle jag tro :p

En nyfiken fråga - har man någonsin kunnat haffa en ulv redan i första utröstningen?

I min andra lek så var jag ulv så blev jag sammankopplad med den först ulven som blev utröstad så de två första utröstningarna bestod av två ulvar. Så ibland för man till det. Matmissbrukaren var LL för den leken :)

Jag tolkade Habinas kommentar som ett skämt. Men även skämt kan användas emot personen i denna leken. Vilket gör det svårt. Hade en ulv vågat skriva så? Kanske skrev hon så för att en ulv inte vågat skriva så?

Jag tycker väl inte egentligen att Habinas kommentar är konstig men visst blir man nojig. Så frågan är egentligen hur man ska tolka dem som misstänker Habina för den kommentaren. Samtidigt så förstör jag att man måste börja någonstans.
Å ena sidan, å andra sidan och å tredje sidan ... :p

Det har hänt men det har ju berott på lite tur och inte skicklighet skulle jag tro :p
Det förstår jag, undrade mest om det hade någonsin hänt tack vare skicklighet :p känns otroligt just nu! ;)

I min andra lek så var jag ulv så blev jag sammankopplad med den först ulven som blev utröstad så de två första utröstningarna bestod av två ulvar. Så ibland för man till det. Matmissbrukaren var LL för den leken :)
Oj! Så det händer faktiskt! Hoppas att samma sak händer igen :D

Stämmer bra!

Det var ju @Monstermom som rök först och hon var Hogata och sen rök du som Gargamel.
Min smurflek :p

*får lust att titta på de nya smurffilmerna* :D
(jag bara älskade katten Azrael(?) i dem :love:)

Azrael var också med :love:
Men jag minns inte vem som hade rollen :p

Min inspiration till temat var under en period då barnen bara kollade på smurfarna. Vi har miljoner filmer med dom.

kommer in och ser att @Asko skrivit ett intressant inlägg med sina tankar eller mer en sammanfattning. trevligt att leken tar fart. Att jag var på Habina var just för att jag tyckte kommentaren var konstig men såklart kollar jag på andra också. än sålänge har har jag dock inte hittat något konstigt. jag får återkomma :)

Ok nån ville höra mina tankar, och det är ju självklart. Ska inte sitta på dom själv! :D
Hedinn ligger i sängen eftersom hon inte kom i säng förrän 06:30. Borde hon inte kliva upp snart? Vi har en lek här! ;)
Flera diskuterar serien Buffy och annat OT.
Asko och Dentaku klurar på antalet ulvar. (Börjar bli en obligatorisk diskusion första DL ;) ) FÖ är det typ 6-7 sidor med OT, och en orsak till min dåliga inläggstatistik. Jag är dålig på sånt :p
Habina har läst igenom leken (är nånstans på sid 6, 7 nu tror jag) men kan inte hitta något än. Vem kan det? Misstänker alla som ulvar, vilket får iaf Lilltess och Lobelia att reagera. Npgot som även Habina noterar och svarar på.
dentaku har dålig koll och oroar sig att den dåliga kollen ska hålla i sig fram till sista röstning som senaste leken. Detta reagerar jag på. Är hon säker på att hon är kvar till slutet även denna leken och varför isåfall? Ängel som tänker skydda sig själv? ;)
snurrfian och Bollen käkar vitlök. Ulvar käkar också. Äter ni vitlök för att inte äta varandra? ;)
Sedan noterar jag att flera pratar om inläggstatistik osv. Jag har som sagt vart upptagen mestadelen av dagen och därför inte kunnat skriva nåt.
Men detta är mina funderingar så långt.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter När Angel - en vampyr som fått tillbaka sin själ - lämnar sin stora kärlek Buffy i Sunnydale och kommer till LA träffar han halvdemonen...
70 71 72
Svar
1 422
· Visningar
56 027
Senast: Mirtai
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar