Ok nån ville höra mina tankar, och det är ju självklart. Ska inte sitta på dom själv!
Hedinn ligger i sängen eftersom hon inte kom i säng förrän 06:30. Borde hon inte kliva upp snart? Vi har en lek här!
Flera diskuterar serien Buffy och annat OT.
Asko och
Dentaku klurar på antalet ulvar. (Börjar bli en obligatorisk diskusion första DL
) FÖ är det typ 6-7 sidor med OT, och en orsak till min dåliga inläggstatistik. Jag är dålig på sånt
Habina har läst igenom leken (är nånstans på sid 6, 7 nu tror jag) men kan inte hitta något än. Vem kan det? Misstänker alla som ulvar, vilket får iaf
Lilltess och
Lobelia att reagera. Npgot som även Habina noterar och svarar på.
dentaku har dålig koll och oroar sig att den dåliga kollen ska hålla i sig fram till sista röstning som senaste leken. Detta reagerar jag på. Är hon säker på att hon är kvar till slutet även denna leken och varför isåfall? Ängel som tänker skydda sig själv?
snurrfian och
Bollen käkar vitlök. Ulvar käkar också. Äter ni vitlök för att inte äta varandra?
Sedan noterar jag att flera pratar om inläggstatistik osv. Jag har som sagt vart upptagen mestadelen av dagen och därför inte kunnat skriva nåt.
Men detta är mina funderingar så långt.