Welcome to Hellmouth! (Ulvlek)

För övrigt har jag under de senaste timmarna faktiskt gjort senior-göra. Jag har faktiskt stickat för första gången i mitt liv ;)

Och jag har bytt blodiga lakan idag. Någon av er som varit framme :nailbiting:

Nä, men det var någon stackare på jobbet som fått näsblod på natten gissningsvis :cautious:

För övrigt har jag under de senaste timmarna faktiskt gjort senior-göra. Jag har faktiskt stickat för första gången i mitt liv ;)
Jag stickade ett par lovikkavantar och ett par sockar när jag var en 14-15 år. Var jag senior då? Har inte stickat sedan jag var 20 eller så, då blev det en gul tröja.

Jag stickade ett par lovikkavantar och ett par sockar när jag var en 14-15 år. Var jag senior då? Har inte stickat sedan jag var 20 eller så, då blev det en gul tröja.

Tänkte mer på den negativa människa som inte tyckte våra ulvlekar var senior ;) Dessutom har jag en hemlighet... Jag har egentligen inte åldern inne för senior än, haha ;)

Men bara en tanke, om du ens tänkt tanken på att alla skulle vara onda, så måste du också vara ond ju? För om du är god så borde du ju veta att alla i nte är onda.
Good point (ja det ska vara stor bokstav i början av meningar).

Men om Habina är ulv så vet hon vilka som är onda och då jag då misstänker att alla är onda utom en så kan hennes lya inte bestå av alla deltagare.

Men om Habina är ulv så vet hon vilka som är onda och då jag då misstänker att alla är onda utom en så kan hennes lya inte bestå av alla deltagare.

Ska vi helt enkelt våga dra slutsatsen att alla inte är onda? Även om det är mot mina ledord att dra några säkra slutsatser alls, menar jag. Jag vet ju att jag är god också och det vore rätt elakt om jag var den enda goda.

Nej det tänkte jag också på.. Men det gör nästan hennes kommentar ännu skummare.. :meh:

Ska vi helt enkelt våga dra slutsatsen att alla inte är onda? Även om det är mot mina ledord att dra några säkra slutsatser alls, menar jag. Jag vet ju att jag är god också och det vore rätt elakt om jag var den enda goda.
Jag skulle vilja uttrycka det som att alla (utom jag då men det har jag inte skrivit för det vore en godförklaring) kan vara onda men alla är inte onda.

Jag sitter här och käkar vitlök och tycker att det är lite dålig fart på vampyrjägarna... :cautious: Jag sitter ju och pluggar och behöver få lite annat att läsa ibland, luther är rätt trist för att vara helt ärlig... ;)

Man kan läsa Pratchett, han är inte tråkig. Lite uppvärmning, sådär. :angel:

Marsch till stickning & virkning-tråden på hem & hobby! Där har vi inte ens nån åldersgräns. :cool:

Ärligt talat så tycker jag att Pratchet är ganska tråkig. Det är trist när nästan var mening är ett skämt.

Länge leve A'tuin

För de som inte orkar läsa så finns "Color of magic" på Netflix
.

Det får du ju tycka. Men du har feeeeeeel! :laugh:

Är inte så förtjust i filmatiseringarna själv, men kanske någon annan uppskattar dem (hur nu det ska gå till, det är ju jag som har rätt). :D

Nu ska jag lämna er stackars tråd ifred igen, sorry. :o

Liknande trådar

• Låst
Tjatter När Angel - en vampyr som fått tillbaka sin själ - lämnar sin stora kärlek Buffy i Sunnydale och kommer till LA träffar han halvdemonen...
70 71 72
Svar
1 422
· Visningar
56 027
Senast: Mirtai
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar