Svår fråga. Jag älskar buffy men idag får jag nog säga the vampire dirary. Vaför? Ian Somerhalder
Jag håller verkligen med. Men han är min!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Svår fråga. Jag älskar buffy men idag får jag nog säga the vampire dirary. Vaför? Ian Somerhalder
Eller Nä jag har bara sett nått litet avsnitt av Buffy men jag håller med ang. TVDJag håller verkligen med. Men han är min!
Nej det är jättebra så inte denna spammas med OT, det är ett helsike att läsa igenom sen.Nu är det mer liv i anmälningstiden än här!! Skärpning, annars misstänker jag er alla med detsamma
Nu är det mer liv i anmälningstiden än här!! Skärpning, annars misstänker jag er alla med detsamma
Nu är det mer liv i anmälningstiden än här!! Skärpning, annars misstänker jag er alla med detsamma
Nej det är jättebra så inte denna spammas med OT, det är ett helsike att läsa igenom sen.
True
Ingen skriver här förens imorgon allihopa!!!
Och jag kollade på The Amazing Spider-Man som gick på trean nu Blev sugen på att kolla tvåan nu också.Jag kollar ju Buffy ju! Och för anteckningar för fullt.
Hur ska man kunna hitta ngotmisstänkt här? Är det mest misstänkt att ha noll koll på Buffy eller möjligen att rota fram boxen med alla sässonger?
Svårt. Antingen är vi som har stenkoll på vampyrer onda eller så är de som inte ser vampyrserier onda.
Eller så är alla onda!
Eller så är alla onda!
Det kan väl bara någon som är ond ha koll på isf?
Jag vet att alla inte är det, vet ite du det?