Inte vara yngre? Eller äldre? Vilket menar duJag tror man måste vara typ 14 när man ser den första gången för att förstå dess kvaliteter...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Inte vara yngre? Eller äldre? Vilket menar duJag tror man måste vara typ 14 när man ser den första gången för att förstå dess kvaliteter...
Precis just typ 14. Ålder är bara en siffra...Inte vara yngre? Eller äldre? Vilket menar du
Jag tror man måste vara typ 14 när man ser den första gången för att förstå dess kvaliteter...
Fjäääskigt
Se det ifrån den ljusa sidan. Snart kanske någon ärver det ifrån dig
Du är ju med 2 gånger i var lek...
Jag tror man måste vara typ 14 när man ser den första gången för att förstå dess kvaliteter...
Japp! Alla utom möjligen Jason Patric (som är trist närsom) är ju som ur en fantastisk tidskapsel från 80-talet!Typ en ung, ond Kiefer Sutherland?
Om du gillar den ja
Men jag är offer för en alldeles egen mjölkvampyr, gillas det?
http://www.der-postillon.com/2010/08/studie-grausame-milchvampire-saugen.html
tillåt mig gissa.Japp! Alla utom möjligen Jason Patric (som är trist närsom) är ju som ur en fantastisk tidskapsel från 80-talet!
Börjar man amma när man ammar ens barn?@majola så om du är ett offer så är du en.........vampyr?
Du har inte sett filmen ifråga va?tillåt mig gissa.
du gillar pastellfärger?
jodåDu har inte sett filmen ifråga va?
Aha, nä pasteller är inte min pryl. Sen vet jag inte om just 80-talet var så himla gyllene men filmen är ju väääldigt 80-tal.jodå
refererade till din 80-tals gyllene kapsel tid
oh yes!Aha, nä pasteller är inte min pryl. Sen vet jag inte om just 80-talet var så himla gyllene men filmen är ju väääldigt 80-tal.
Och här kommer den obligatoriska frågan
Vilken vampyrserie är den bästa och varför?