Welcome to Hellmouth! (Ulvlek)

Och här kommer den obligatoriska frågan ;)

Vilken vampyrserie är den bästa och varför?
Har inte sett tv-serierna alls men däremot sett Twilight filmerna som jag tyckte var bra! ( trots att jag är tant ) gillar öht fantasy genren både vad det gäller böcker och filmer. Twilight är bra för att det är en kärlekssaga samtidigt som det är en kamp mellan två världar. Snyggt filmad tycker jag också ( har inte läst böckerna så har inga synpunkter på om de följer historien bra från dem)

Och här kommer den obligatoriska frågan ;)

Vilken vampyrserie är den bästa och varför?

Jag tittar inte på sånt. Jag håller mig till Grey's anatomy och vänner :p

Men en film jag gillar med vampyrer är en vampyrs bekännelse med Tom Cruise och Brad Pitt. Ungdomarna här har säkert inte sett den då den är från 1994 :D

Men en film jag gillar med vampyrer är en vampyrs bekännelse med Tom Cruise och Brad Pitt. Ungdomarna här har säkert inte sett den då den är från 1994 :D

Kanske borde göra det till ett krav att ha sett den för att få vara med och leka? :devil:

Jag tror faktiskt att jag har sett den! Inte hela (kanalsurfar på reklampauserna, och då missar jag ofta delar :o) men ändå :D

• Gilla
Reactions: MM

Fortfarande dessa grå anatomier !:idea:
Jag har iaf sett en vampyrs bekännelser ;)

• Gilla
Reactions: MM

En sista kommentar kom denna fantastiska film! Kirsten Dunst är ju med i den (hon är typ 8) och fick frågan vad det värsta med filmen var. Svaret? Att pussa Brad Pitt ;)

Liknande trådar

• Låst
Tjatter När Angel - en vampyr som fått tillbaka sin själ - lämnar sin stora kärlek Buffy i Sunnydale och kommer till LA träffar han halvdemonen...
70 71 72
Svar
1 422
· Visningar
56 027
Senast: Mirtai
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken försäkring?
  • Valp 2025