Måste säga att jag inte har läst den förra ulvleken verkar som att den var brutal med en psykopat och allt?
Vi var inte snälla direkt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Måste säga att jag inte har läst den förra ulvleken verkar som att den var brutal med en psykopat och allt?
Låter som ulvlekar brukar varaDen var oerhört lärorik, ulvarna var sjukt duktiga och gjorde en del mycket listiga drag så att många av oss blev rejält dragna vid näsan. Den viktigaste lärdomen därifrån är nog just att man ALDRIG ska känna sig för säker på något, även om allt tyder på en sak. Så i den här leken tänker jag verkligen misstänka ALLA - mer eller mindre beroende på vad som händer förstås.
Nu måste jag nästan läsa denVi var inte snälla direkt
Nu måste jag nästan läsa den
Nu måste jag nästan läsa den
En stilla undran dock - scoobygänget ... scooby-doo är väl inte med här?
LL uppmanar till nogsam läsning av den här länken
Jag sitter och kollar på första avsnittet nu.
Aha! Läst och förståttLL uppmanar till nogsam läsning av den här länken
EhPerfekt att börja leka igen nu när nyblivna pojkvännen åkt hem. Nu är det bara att nollställa sig så jag inte fortsätter lita på dem som var goda i förra leken.
Eh
Ska man tolka det som att du litar på de som var onda??
Vi börjar med att utgå ifrån att du är ulv så ger det sig sen!4 ulvar håller jag med om att det känns mer rättvist dock är det bättre att utgå från att det är fler om man nu skulle ha fel.
Nej, jag är ledsen, men jag är verkligen inte något fan av vampyrer. Tycker att det blir så ofta den där tjejen som faller för en mystisk kille Varken följer eller tittar på någon vampyrserie överhuvudtaget.Och här kommer den obligatoriska frågan
Vilken vampyrserie är den bästa och varför?
Eh
Ska man tolka det som att du litar på de som var onda??
Verkar vara många som blir lynchade tidigt för att de verkar skumma (tänker på @Habina )Vi börjar med att utgå ifrån att du är ulv så ger det sig sen!
Och med den värdefulla kommentaren (som jag fäller för att Lilltess ofta blir lynchad tidigt för att hon verkar skum oavsett roll) så har jag också hittat hit.
Har inte sett en endaOch här kommer den obligatoriska frågan
Vilken vampyrserie är den bästa och varför?