Welcome to Hellmouth! (Ulvlek)

Jag har som vanligt bara koll på mig själv. Jag är lite orolig för att det kommer bli som i förra leken då den känslan höll i sig ända till sista röstningen. :arghh:

Jag sitter här och käkar vitlök och tycker att det är lite dålig fart på vampyrjägarna... :cautious: Jag sitter ju och pluggar och behöver få lite annat att läsa ibland, luther är rätt trist för att vara helt ärlig... ;)

Svårt. Antingen är vi som har stenkoll på vampyrer onda eller så är de som inte ser vampyrserier onda.
Så du menar att får vi bara koll på en ulv och om personen ser på vampyrserier eller inte så kan vi lista ut resten? Bara att ta de som liknande preferenser. Eller än bättre räkna hur många av vilken kategori, den största borde vara den goda sidan då?

Så du menar att får vi bara koll på en ulv och om personen ser på vampyrserier eller inte så kan vi lista ut resten? Bara att ta de som liknande preferenser. Eller än bättre räkna hur många av vilken kategori, den största borde vara den goda sidan då?

Ja. Det hade varit smidigt :D

Jag har trotsat det råkalla vädret och faktiskt varit ute trots halsont och allmän risighet. Vi får se om det straffar sig. Men nu är jag hemma igen och ligger i soffan med datorn i knät.

ja men självklart;)
Kunde bara inte motstå att skriva kommentaren:D
höll på att undra om alla tog uppmaningen igår att inte OT så mycket på fullt allvar också....
Hoppas inte det, hur ska man kunna åstadkomma något on-topic om inte någon skriver OT och dabbar sig? Eller åtminstone är en aning skumma?

För övrigt har jag under de senaste timmarna faktiskt gjort senior-göra. Jag har faktiskt stickat för första gången i mitt liv ;)

Liknande trådar

• Låst
Tjatter När Angel - en vampyr som fått tillbaka sin själ - lämnar sin stora kärlek Buffy i Sunnydale och kommer till LA träffar han halvdemonen...
70 71 72
Svar
1 422
· Visningar
56 027
Senast: Mirtai
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar