Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Skulle det innebära att det finns onda hemliga specielroller eller att alla deltagare sitter i lyan? Det hade varit en märklig lekEller så är alla onda!
Svårt. Antingen är vi som har stenkoll på vampyrer onda eller så är de som inte ser vampyrserier onda.
Vampyr serier borde jag egentligen ha skrivit. Men vågar en vampyr erkänna att den har stenkoll på vampyrer?Min fetning:
De enda som har stenkoll på vampyrer är väl....
Vampyrer?!
That´s the question...Vampyr serier borde jag egentligen ha skrivit. Men vågar en vampyr erkänna att den har stenkoll på vampyrer?
Så du menar att får vi bara koll på en ulv och om personen ser på vampyrserier eller inte så kan vi lista ut resten? Bara att ta de som liknande preferenser. Eller än bättre räkna hur många av vilken kategori, den största borde vara den goda sidan då?Svårt. Antingen är vi som har stenkoll på vampyrer onda eller så är de som inte ser vampyrserier onda.
Så du menar att får vi bara koll på en ulv och om personen ser på vampyrserier eller inte så kan vi lista ut resten? Bara att ta de som liknande preferenser. Eller än bättre räkna hur många av vilken kategori, den största borde vara den goda sidan då?
Jag sitter här och käkar vitlök och tycker att det är lite dålig fart på vampyrjägarna... Jag sitter ju och pluggar och behöver få lite annat att läsa ibland, luther är rätt trist för att vara helt ärlig...
Skulle det innebära att det finns onda hemliga specielroller eller att alla deltagare sitter i lyan? Det hade varit en märklig lek
Jag jobbar och antar att fler än jag inte kan sitta 24/7 med ulvspel.skumt lite aktivitet här inne under dagen
Ligger resten i sina kistor och väntar på mörkrets infall?
ja men självklartJag jobbar och antar att fler än jag inte kan sitta 24/7 med ulvspel.
Hoppas inte det, hur ska man kunna åstadkomma något on-topic om inte någon skriver OT och dabbar sig? Eller åtminstone är en aning skumma?ja men självklart
Kunde bara inte motstå att skriva kommentaren
höll på att undra om alla tog uppmaningen igår att inte OT så mycket på fullt allvar också....
precisHoppas inte det, hur ska man kunna åstadkomma något on-topic om inte någon skriver OT och dabbar sig? Eller åtminstone är en aning skumma?
Jag är bara paranoid.
Bara det är skumt, tunnelbana till Norrland. Hur går man vilse på tunnelbanan. Man sitter väl mest där?Jag sitter på tunnelbanan och ska försöka ta mig hem till norrland utan att gå vilse