Alindra2000
Trådstartare
Är det någon som har ngt att säga om denna helt underbart vackra och trevliga hund? Har på senaste tiden träffat ( eller man får väl nästan säga sett till att träffa) flertalet av just denna ras. Poitiva och trevliga men ändå aktiva och har verkligen sett ut att vilja göra sitt bästa (på klubben osv). Har tidigare mest tänkt på dem som vackra jakthundar ( å eftersom jag inte är jägare så har jag inte funderat så mkt på dem). Jag är ju medveten om att det är jakthundar men i alla fall en av dem jag träffat används inte till jakt, han är "brukshund" om man frågar ägaren. Någon här med rasen?
Är inte så att jag tänker köpa en ( i alla fall inte närmsta tiden) Men man ska aldrig säga aldrig :smirk: ( de gjorde jag nämligen med min staff,.. skulle aldrig ha staff å vad har jag väl nu om inte en staff)
Är inte så att jag tänker köpa en ( i alla fall inte närmsta tiden) Men man ska aldrig säga aldrig :smirk: ( de gjorde jag nämligen med min staff,.. skulle aldrig ha staff å vad har jag väl nu om inte en staff)