Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det var nog bara en felsägning, hoppningen är på måndagNu säger dom imorgon ändå? Blir det hoppning då?
Det är de tre bästa slutresultaten som räknas.
Som ovan åskådare av terräng måste jag få fråga - jag tycker att jag har sett rätt mycket dålig och obalanserad ridning? Många som sitter i bakvikt vid själva avhoppet (de ramlar sedan av) och jag fattar inte grejen? De rider ju uppenbarligen på absolut toppnivå men det SER inget vidare ut?
Står såhär på svrfs hemsida:Räknas Japan ändå in bland de 6 som tar platser till OS, tyckte de sa att de var automatiskt med eftersom de är värdland?
Det känns ju som en jävligt dålig idé, särskilt i fälttävlan.Nytt för OS 2020 är att nationslagen i de tre grenarna innehåller tre ryttare, och allas resultat räknas.
Blir någon skadad eller det går åt skogen så är det ju kört.. (i princip "inte ens värt att fortsätta laget-kört" Konstigt upplägg kan jag tycka. I dressyren visst, där kan det vara motiverat- men fälttävlan.. näeDet känns ju som en jävligt dålig idé, särskilt i fälttävlan.
Det bäddar ju också för att fler ryttare som egentligen borde bryta, fortsätter "för lagets skull". Håller med om dressyren, men hopp och fälttävlan känns det bara dumt för.Blir någon skadad eller det går åt skogen så är det ju kört.. (i princip "inte ens värt att fortsätta laget-kört" Konstigt upplägg kan jag tycka. I dressyren visst, där kan det vara motiverat- men fälttävlan.. näe
Som ovan åskådare av terräng måste jag få fråga - jag tycker att jag har sett rätt mycket dålig och obalanserad ridning? Många som sitter i bakvikt vid själva avhoppet (de ramlar sedan av) och jag fattar inte grejen? De rider ju uppenbarligen på absolut toppnivå men det SER inget vidare ut?