Jag tyckte det såg skakigt ut? Och ganska segt på slutet.Heja, Ludwig!!! Härlig runda.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tyckte det såg skakigt ut? Och ganska segt på slutet.Heja, Ludwig!!! Härlig runda.
Puh, hjärtat i halsgropen men de redde upp det. Intressant att Ingrid Klimke säger att det var mycket drop fences vilket kanske har något med lösa tyglar att göra? Plus vatten då.
Drop kanske är att det går i nerförsbacke efter hindret?
Ja det var det jag menade att det såg illa ut med lösa tyglar var pga att det var många drop fences där du gör det för att hästen ska kunna balansera upp sig
Jag tyckte det såg skakigt ut? Och ganska segt på slutet.
Jo, det kan man ju inte klaga påHärligt resultat då? Eller inte det heller?
Jag funderar på den där hästen som sprang rakt in i hindret och därmed trillade ner i graven. Hoppar en sådan häst igen eller tappar den självförtroendet totalt?
Eftersom att det var ryttarens fel kan den säkert få självförtroende igen med en annan, såg hemskt chockad ut
Tänk att ryttare på den nivån rider så dåligt
De jag har sett innan (såg inte denna) har hoppat efter en sån händelse (alltså hamnat i graven).Jag funderar på den där hästen som sprang rakt in i hindret och därmed trillade ner i graven. Hoppar en sådan häst igen eller tappar den självförtroendet totalt?
Ja, den ska gå kl 16 svensk tid. Det är iaf det senaste budet.Någon som vet om hoppningen blir av i morgon?
Läste precis att det inte är säkert att svenska fälttävlanshästarna hinner med planet, skulle de åkt samma som dressyrhästarna? Märkligt i så fall att dressyrhästarna inte får missa det?
Nä dressyrhästarna åkte före dit. Märkligt iaf att fälttävlanshästarna kan missa planet hem men inte dressyrhästarna .Nä det tror jag inte. Dom åkte ju inte dit tillsammans väl?
Kanske flyger med olika bolag?Nä dressyrhästarna åkte före dit. Märkligt iaf att fälttävlanshästarna kan missa planet hem men inte dressyrhästarna .