Ja efter sista hindret snubblade den ju rejält. Hoppas det inte är något allvarligt.Jag tyckte det såg ut som att den snubblade till för att den var trött och efter det började den halta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja efter sista hindret snubblade den ju rejält. Hoppas det inte är något allvarligt.Jag tyckte det såg ut som att den snubblade till för att den var trött och efter det började den halta.
Fast hon hann ju knappt koppla bort sig från västen och såg rätt tagen ut själv...Hittade det igen på svtplay, den haltade/snubblade fram och Anna satt kvar . Så flera ropade åt henne.
Visade de vad som hände med hästen som gick omkull på hinder 5? Var ute och fixade mat...
Fast då stannar man när man kopplar bort den. Hon fortsatte ju. Fanns ju en anledning att flera stycken ropade på henne. Just precis nu var det en som typ kastade sig av trots att hästen kunde gå.Fast hon hann ju knappt koppla bort sig från västen och såg rätt tagen ut själv...
Om det var brasilianaren så piskade han fram hästen till hindret, hästen hoppar ner i graven framför hindret men kraschar sen in i hindret.Visade de vad som hände med hästen som gick omkull på hinder 5? Var ute och fixade mat...
Den hoppade aldrig av utan hamnade i graven framför hindret, jag tror att de har problem att få upp den därifrån.Visade de vad som hände med hästen som gick omkull på hinder 5? Var ute och fixade mat...
Jag tror inte det fanns något ont uppsåt bakom det, ryttaren såg väldigt trött ut och gjorde nog en missbedömning. Skönt att människor runt omkring reagerade, det är ju det de är där för.Fast då stannar man när man kopplar bort den. Hon fortsatte ju. Fanns ju en anledning att flera stycken ropade på henne. Just precis nu var det en som typ kastade sig av trots att hästen kunde gå.
Den hoppade aldrig av utan hamnade i graven framför hindret, jag tror att de har problem att få upp den därifrån.
Håller med.Senskada låter det som nu när de intervjuar veterinären..
Senskada låter det som nu när de intervjuar veterinären..
Det har man säkert, men det är ju fortfarande en häst. Kan ju bli svårt bara av den anledningenMen det måste de väl ändå tänkt på när de byggde hindret!