VM i holland!

Sv: VM i holland!

Vi ska, min dotter och jag. Ska åka med bussresan arr Lingonbacken, är det fler som ska åka med buss?:D

Jag vill åka dit! :cry: men kommer nog aldrig hinna få råd tills dess, dessutom är sommaren redan fullbokad :D

Var typ funktionär på VM -05 (plockade skräp TVÅ ggr och fick titta på alla fin hästar gratis :love: )
och det var en riktigt upplevelse! :D :love::love:

Hej!
Är det nån vänlig själ som vill fota Malin Mårtensson och Hlökk som ska rida fyrgång om ni råkar se dem? Skulle vara skoj att se bilder på dem därifrån. Rider för Finland.
Tack på förhand! :)

/ L.

Hej!
Är det nån vänlig själ som vill fota Malin Mårtensson och Hlökk som ska rida fyrgång om ni råkar se dem? Skulle vara skoj att se bilder på dem därifrån. Rider för Finland.

/ L.

Jag tror inte att Malin skulle vara med, hon skulle ev tacka nej...

Hade också velat åka, bajs. Skulle ha åkt men efter vi köpt en till häst+ att jag fått en Childeric sadel så bestämde sig mina föräldrar för att det skulle bli för dyrt:(. Förstår dem dock. Får ta igen allt på SM, NM och Landsmót nästa år.:bump:

jag ska dit med en kompis och mina föräldrar. jag var på vm förra året i norrköping men då hade vi väldigt otur det spöregnade hela tiden:(men det var ändå värt att åke dit så det ska bli jätte kul att åke till holland nu:D:)

Jag ska! Vi far ner den 8:e och stannar till på söndagen.

OA

Jag ska.
Anländer nog torsdag och stannar till söndag.

Var funktionär -05 i Norrköping.

*knapp*

Jag vill vääääldigt gärna åka, har ju släkt i Holland, men jag vet inte om jag orkar med en bilresa dit ner, och det finns väl inte många flygbolag som släpper på mig på deras flyg.. :@

Varför inte :p ?

STOOOOOR mage ;)
Två för en strider väl mot deras policy, vad vet jag? :P
Vet bara att gravida inte för flyga efter ett visst antal veckor, och jag har ingen direkt koll på vilken vecka jag är i när VM går..

Så jag FETRÄKNAR med att ALLA som åker dit tar MASSVIS med bilder och ser till så att jag får dreggla över dem...

Hej!

/ L.

Det kan min dotter Melina göra, fotar mycket och bra:)

Liknande trådar

Övr. Barn Vi ska till Malmö på innebandy-vm nästa helg. Tre av barnen (5-10 år) kommer inte vilja titta på alla matcher så då behöver vi lite...
Svar
5
· Visningar
353
Senast: Rumpnissen
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Han är bäst i världen i tölt med lös tygel. Máni Hilmarsson knep guldet på Islandshäst-VM i Holland, där Sverige visade framfötterna i...
Svar
3
· Visningar
851
Senast: Roheryn
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Dressyrlandslagets förbundskapten Bo Jenå tackar för sig. Efter 16 år – fyra OS, fyra VM och åtta EM – lämnar 68-åringen uppdraget för...
Svar
0
· Visningar
98
Senast: Gunnar
·
Islandshäst Får hem ett par nya hästar inom kort och tittar just efter varsitt utegångstäcke för dem. Skulle gärna vilja ha ett som är anpassat för...
Svar
8
· Visningar
770
Senast: Ajda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Unghästfasoner?
  • Hålvägg