Vit Herdehund's ägare se hit!!

simba_112

Trådstartare
Okej, nu vill jag veta vilka här inne på buke som har vita herdehundar!!
Gärna med bild också:d
Själv har jag en tik på 7månader.
Barvestad's Beowyn, mera känd som "Beya".
Har kommit ut på några utställningar (och flera lär det bli), med fina resultat. Så småningom har vi tänkt att prova på auguility också!

InofficiellutstllningEnkping0611120.jpg


MinBeya.jpg
 
Sv: Vit Herdehund's ägare se hit!!

jag har en, alldeles underbar "liten" buspojk på ett år, jättecharmig mot dem han känner men tycker inte om främmande, det blir bättre och bättre men han kommer antagligen aldrig bli social mot främmande. Han är väldigt försiktig av sig, och vaktar min lägenhet och mig men inte sina saker eller maten.

Vallgårdens Monsieur Apache född 2005-10-29
Apache04_small.jpg

pappa: Båthusets Macho
Mamma: Kastanjebo Kalma

Apache01_small.jpg
 
Sv: Vit Herdehund's ägare se hit!!

oj blev dubbelt :p
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Vit Herdehund's ägare se hit!!

Han ser väldigt fin ut, din pojke.
Personligen föredrar jag långhår, men det finns så klart många fina korthår! Båda föräldrarna till min är korthår, men fadern bär anlag till långhår.
 
Sv: Vit Herdehund's ägare se hit!!

Jag har en långhårig hane från sunnantorp, snart 9 veckor gammal.

Ska ta kort ikväll så då får ni se mitt lilla troll!:love:
 
Sv: Vit Herdehund's ägare se hit!!

Hej Lisa, Marre här med Barvestads Bamze, eller Bamzing som jag kallar honom.

Hade jag fattat hur man lägger in bilder så hade jag gjort det :D ni får en länk istället: www.vitherdehund.dinstudio.se
 
Sv: Vit Herdehund's ägare se hit!!

Jag väntade att se åtminstonde en av brorsorna dyka upp här:)
Beya tog ett dopp i ån igår, tokfia! Fick lov att förklara att det är alldeles för kallt att bada nu, hon tittade på mig och sen drog hon iväg och badade en gång till:rofl:

Kom igen nu, jag VET attt det finns flera här som har vita herdehundar! Väntar på bild på den där valpen också:banana:
 

Liknande trådar

  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
34 182
Senast: Snurrfian
·
Hundavel & Ras Hej Buke! Har läänge hängt i skuggorna här men nu är det dags för mig att be er om hjälp... Jag har hela mitt liv innerligt velat ha...
2 3
Svar
49
· Visningar
7 664
Senast: machafuko
·
Hundavel & Ras Jag vill ha en hund. Jag känner det som att jag varje dag går miste om något i och med att jag inte har hund... Så jag hoppas att jag...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
7 173
Senast: Takire
·
Skola & Jobb Jag har absolut ingen att prata med om detta. Satt och googlade "karriärrådgivning" och kände att jag kanske ska betala för det (så...
2
Svar
22
· Visningar
4 138

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Tångbett dåligt?
  • Målbilder för trubbnosar.
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp