Visst gör det ont när knoppar brister

Mycket fin IQ-sång! :) (IQ- en kille att beundra var väl melodin?)

Det är bara det att den skulle sjungas av @mandalaki sådär klockan fem när festen för länge sedan är slut och alla utom Bläckis har däckat i soffan.

Jag vägrar att det liknas vid en Uggla-låt! Det där var inget annat än högtravande poesi som jag kommer att proklamera utanför Cinthens[I][/I] balkong i natt runt halv fyra snåret!

Tycker det är kul att vi bukare får vara med lite på TV ibland med @Hyacinth s sång är rätt fräsig med, men jag gillar framförallt kläderna. Hade jag vetat då att det var @Hyacinth så hade jag givetvis röstat på henne.
Men var inte du med i år?

poland.jpg

Du är alltid min påve :love:

Dessutom lovade du en bild på foliehatten! Vart är den? Om jag inte kan lita på min påve vet jag inte vem jag ska lita på :(
Den är... hemma. :o Ingår tyvärr inte i uniformen (men tror du att jag försökt få den införd eller inte? De bryr sig inte alls om säkerheten här! :mad), nu har jag klätt insidan av kepsen med folie istället och hoppas att den funkar lite iallafall. :(

Den är... hemma. :o Ingår tyvärr inte i uniformen (men tror du att jag försökt få den införd eller inte? De bryr sig inte alls om säkerheten här! :mad), nu har jag klätt insidan av kepsen med folie istället och hoppas att den funkar lite iallafall. :(

Jag hoppas du skrev upprörda insändare i SvD ovh DN att ni inte tänker på säkerheten?! :(

Och looooova att du tar kort på den imorgon! Jag börjar nästan tro att du har slängt den :cry:

Jag hoppas du skrev upprörda insändare i SvD ovh DN att ni inte tänker på säkerheten?! :(

Och looooova att du tar kort på den imorgon! Jag börjar nästan tro att du har slängt den :cry:

Japp, sååå klart!

Har jag inte, men jag litar inte riktigt på de där kamerorna. Vem vet vem som mer får tillgång till bilderna? :nailbiting:

Kan ingen uppfinna ett lätt sätt att stoppa in täcken i lakan? Jag vill gå och lägga mig, nyduschad i en nybäddad säng (BÄSTA känslan :love:) men jag orkar inte stoppa in täckeshelvetet, så jag sitter fortfarande kvar i soffan. :(

Alltså, ja, det är mitt mål. Men de verkar svåra att hitta. Jag skulle liksom behöva nån som städade och lagade mat också, nämligen.

Åh, det är svårt det där. Du har inte någon begagnad i bekantskapskretsen, jag tänker så du kan ta referenser lätt? :)

Liknande trådar

Kropp & Själ Kära buke, listan kan göras lång om hur fel min verklighetsuppfattning är och hur jag skrivit trådar förut. Men nu har jag äntligen fått...
Svar
11
· Visningar
1 106
Senast: Monifa
·
Kropp & Själ Hej Här kommer en berättelse om mitt liv som jag skriver i terapisyfte då jag är och har varit deprimerad större delen av mitt vuxna...
Svar
8
· Visningar
2 387
Senast: snajl
·
Gnägg Jag har en riktig ridsvacka. Det går kasst varje gång jag sitter upp och ska rida. Egentligen går det varken dåligt eller bra men det...
2
Svar
39
· Visningar
3 390
Senast: Twihard
·
Gnägg På "begäran" är jag tillbaka på Buke efter flera års uppehåll för en uppdatering. Fått två olika meddelanden på Facebook ang. den...
2 3
Svar
47
· Visningar
10 638
Senast: Askur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar