Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men men men. Har du övergett mig?
Mycket fin IQ-sång! (IQ- en kille att beundra var väl melodin?)
Det är bara det att den skulle sjungas av @mandalaki sådär klockan fem när festen för länge sedan är slut och alla utom Bläckis har däckat i soffan.
Den är... hemma. Ingår tyvärr inte i uniformen (men tror du att jag försökt få den införd eller inte? De bryr sig inte alls om säkerheten här! :mad), nu har jag klätt insidan av kepsen med folie istället och hoppas att den funkar lite iallafall.Du är alltid min påve
Dessutom lovade du en bild på foliehatten! Vart är den? Om jag inte kan lita på min påve vet jag inte vem jag ska lita på
Den är... hemma. Ingår tyvärr inte i uniformen (men tror du att jag försökt få den införd eller inte? De bryr sig inte alls om säkerheten här! :mad), nu har jag klätt insidan av kepsen med folie istället och hoppas att den funkar lite iallafall.
Jag hoppas du skrev upprörda insändare i SvD ovh DN att ni inte tänker på säkerheten?!
Och looooova att du tar kort på den imorgon! Jag börjar nästan tro att du har slängt den
Japp, sååå klart!
Har jag inte, men jag litar inte riktigt på de där kamerorna. Vem vet vem som mer får tillgång till bilderna?
Du glömde BARNEN.CIA, KGB, MI5, SÄPO och ALIENS tror jag är den mest rimliga gissningen.
Alltså, ja, det är mitt mål. Men de verkar svåra att hitta. Jag skulle liksom behöva nån som städade och lagade mat också, nämligen.
Du glömde BARNEN.
Alltså, ja, det är mitt mål. Men de verkar svåra att hitta. Jag skulle liksom behöva nån som städade och lagade mat också, nämligen.
CIA, KGB, MI5, SÄPO och ALIENS tror jag är den mest rimliga gissningen.